محمد قریشی: از اعتماد و صبر کل مجموعه ذوب‌آهن ممنونیم/مقابل استقلال برنامه ویژه‌ای داریم

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: از کل مجموعه ذوب‌آهن، از مدیرعامل گرفته تا هواداران به‌خاطر اعتمادی که به بازیکنان و کادرفنی داشتند و صبرشان برای اینکه خودمان را پیدا کنیم تشکر می‌کنم و امیدوارم این نتایج ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمد قریشی بعد از کسب سه‌امتیاز مهم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل نساجی مازندران در آخرین بازی سال ۱۴۰۱، در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر اظهار کرد: به‌خاطر پیروزی در بازی امروز و کسب هفت‌امتیاز از سه‌بازی خدا را شکر می‌کنم زیرا فاصله خوبی از انتهای جدول گرفتیم. از مجموعه و مدیرعامل باشگاه به‌خاطر اعتمادی که به بازیکنان و کادر فنی کردند تا ما به لیگ برگردیم تشکر می‌کنم و خوشبختانه با درایت کادر فنی توانستیم این کار را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه فرصت هواداران و مجموعه ذوب‌آهن به بازیکنان و کادر فنی موجب کسب نتایج خوب در هفته‌های اخیر شده است افزود: از هواداران و کل مجموعه ممنونم که صبوری کردند تا جبران کنیم؛ ۹۰ درصد آن نتایج ضعیف با ما بازیکنان بود و طبق صحبتی که با بچه‌ها داشتیم تصمیم گرفتیم محکم‌تر و با تمرکزتر از همیشه تلاش کنیم و نتیجه‌اش را هم گرفتیم. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند تا ذوب‌آهن به جایگاه واقعی‌اش برسد.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان نسبت به دیدار سخت گاندوها در بازی هفته بیست‌وچهارم مقابل استقلال رده‌دومی خاطرنشان کرد: استقلال بسیار خوب است و به‌همراه سپاهان و پرسپولیس در کورس‌قهرمانی حضور دارد. قطعاً برنامه‌های ویژه خودمان را برای آن بازی داریم، زمان زیادی تا دیدار مقابل استقلال وجود دارد و قطعاً کادر فنی برنامه‌ریزی خوبی انجام می‌دهد تا با تمام توان مقابل استقلال ظاهر شویم.

کد خبر 647597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.