علیرضا حقیقی: نساجی حیات‌خلوت برخی بازیکنان بی‌تعصب شده است! /لیگ‌قهرمانان آسیا؟ افتضاحیم

دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: متاسفانه نساجی به حیات‌خلوت برخی بازیکنان تبدیل شده که نتایج این تیم برایشان اهمیتی ندارد و باعث ناکامی‌های نساجی شده است که امیدوارم در زمان باقی‌مانده تا لیگ‌قهرمانان آسیا از ریشه برطرف شود و به روزهای خوب برگردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا حقیقی پس از تقابل تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌وسوم بازی‌های لیگ برتر که به شکست یک بر صفر این تیم انجامید در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر اظهار کرد: تقابل جالبی را شاهد نبودیم و تیم ما امروز افتضاح بازی کرد و یک بر صفر بازی را واگذار کردیم. به‌نظر من یک‌تیم به‌حدی باید خوب کار کند که مسائل داوری تأثیری بر روی نتیجه‌اش نگذارد. اشتباهات‌داوری برای همه تیم‌ها وجود دارد؛ اگر موقعیتی اینگونه از دست رفت بایر با خلق فرصت‌های دیگر به گل رسید همیشه که داور مقصر نیست، مشکل از خود تیم است.

وی با بیان اینکه برای برخی بازیکنان نساجی نتایج این تیم اهمیتی ندارد افزود: نظر شخصی‌ام را می‌گویم به کسی بربخورد یا نه مهم نیست؛ من سه سال و نیم است که در نساجی بازی می‌کنم و به این تیم عِرق دارم. تیم ما به حیات‌خلوت یک‌سری بازیکنان تبدیل شده که اصلاً برایشان مهم نیست تیم چه نتیجه‌ای می‌گیرد و روزمرگی‌شان را دارند. این اصلاً قشنگ نیست و باید آن بازیکنان بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند.

دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی با اشاره به افتخارات و عملکرد نساجی شرایط این تیم را بسیار بد تشریح کرد و گفت: نساجی سال گذشته قهرمان جام‌حذفی شد و امسال هم کماکان مدعی است؛ اگر فیلم بازی را ببینید تعداد سیو گلر حریف که فقط یک‌عدد بود همه‌چیز را مشخص می‌کند. فوتبال اروپا را از ساعت ۱۱ شب تا ۳ صبح همه می‌بینند پس چه‌چیزی از آن‌ها یاد می‌گیرید؟ تیم ما نباید به این راحتی گل بخورد و اگر هم این اتفاق افتاد باید برای زدن گل مساوی تلاش کنیم. چندین هفته است که وضعیت تیم ما اینگونه است و امیدوارم در هفت‌هفته پیش‌رو تدابیری اندیشیده شود چرا که این وضعیت در شأن نساجی نیست.

علیرضا حقیقی در واکنش به این پرسش که نساجی برای لیگ‌قهرمانان آسیا آماده خواهد شد تصریح کرد: دیگر بدتر! اگر شرایط تیم اینگونه بماند و بخواهیم در لیگ‌قهرمانان آسیا بازی کنیم و به‌طور مثال به النصر برخورد کردیم چه اتفاقی می‌افتد؟ تا زمان هست باید این مسائلی که در تیم وجود دارد از ریشه برطرف شود و روزهای خوب به نساجی برگردد.

وی در رابطه با انتخاب امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی و اینکه چقدر احتمال می‌دهد به تیم ملی دعوت شد خاطرنشان کرد: شرایط من که مشخص است و حرفم را در زمین می‌زنم؛ به امیرخان قلعه‌نویی هم بابت حضور روی نیمکت سرمربی‌گری تیم ملی تبریک می‌گویم. جدای از همکاری فوتبالی، افتخار دوستی صمیمی با وی را دارم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

گلر باتجربه نساجی درباره وضعیت ران‌پای خود که پس از برخورد با مهاجم ذوب‌آهن منجر به جراحت و مصدومیت وی شد و همچنین تصویر آن‌را هم باشگاه نساجی منتشر کرده بود گفت: متأسفانه سال گذشته در بازی دور رفت مقابل استقلال مهاجم خارجی‌شان با من تک‌به‌تک شد و پایم را زد و کشاله رانم پاره شد. اتفاقاً داور هم آقای علیرضا فغانی بود و فقط یک کارت‌زرد به وی نشان داد. امروز هم مشابه آن صحنه اتفاق افتاد اما داور حتی کارت‌زرد هم از جیب‌ش بیرون نیاورد.

علیرضا حقیقی در تکمیل صحبت‌های خود در پایان بیان کرد: پست دروازه‌بان خاص است و داور باید در کوچک‌ترین صحنه‌ها دخالت کند اما این اتفاق نیفتاد. نمی‌خواهم به بحث داوری وارد شوم اما ما هم انسان و ایرانی هستیم. برخی دوستان تصور می‌کنند ما از جای دیگری آمده‌ایم. اگر یخ را از روی پایم بردارم جای استوک‌های مهاجم ذوب‌آهن دیده می‌شود و معنی آن انجام بازی خطرناک از سوی بازیکن حریف است.

کد خبر 647587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.