ایزد سیف‌الله‌پور: دولت قرارداد میلیاردی مربی خارجی را می‌دهد؛ خب پول VAR را هم بدهد!

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: چگونه دولت می‌پذیرد قرارداد میلیاردی یک مربی را پرداخت کند اما حاضر نیست مقداری پول بگذارد تا VAR را به ایران بیاورد! بی‌کفایتی عده‌ای را باید کل جامعه پاسخ دهند و بودجه‌های میلیاردی بیت‌المال برای یک‌عده در این مملکت خرج می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایزد سیف‌الله‌پور پس از شکست تیم فوتبال نساجی قائمشهر مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر با انتقاد شدید از کوبل‌داوری بازی از مردود اعلام‌شدن گل سالم نساجی گلایه و اظهار کرد: بحث ما اعتراض نیست؛ موضوع اینجاست بعضی افراد مصونیت دارند و هر اتفاقی که بیفتد کارشان را در سمتی که دارند ادامه می‌دهند، صحنه‌ای که داور دست خود را به نشانه آفساید بالا برد و گل نساجی را مردود اعلام کرد اصلاً آفساید نبود. گل ذوب‌آهن روی یک اتفاق بود و ما هم گل سالمی زدیم که داور آن را نگرفت؛ این ماجراها قشنگ نیست.

وی نسبت به بیانیه باشگاه ذوب‌آهن واکنش نشان داد و افزود: قبل از بازی از طرف باشگاه ذوب‌آهن بیانیه‌ای خطاب به داوران و اشتباهات آن‌ها منتشر می‌شود. جالب اینجاست که فدراسیون فوتبال می‌گوید بیانیه ندهید اما هفته بیانیه‌ها شده و بیانیه هرکسی قوی‌تر باشد نتیجه می‌گیرد. زمانی‌که خیال‌مان از نیامدن VAR راحت می‌شود این اتفاقات رخ می‌دهد. روز گذشته آقای خداداد افشاریان می‌گوید اواخر سال آینده سیستم کمک‌داور ویدیوئی به ایران می‌آید.

مدیرعامل باشگاه نساجی از نیامدن سیستم کمک‌داور ویدیوئی به ایران اظهار تعجب کرد و با بیان اینکه بودجه کشور برای عده‌ای خاص خرج می‌شود خاطرنشان کرد: مگر می‌شود فوتبال ایران از سنگاپور عقب باشد؟ چگونه دولت می‌پذیرد قرارداد میلیاردی یک مربی را پرداخت کند اما حاضر نیست مقداری پول بگذارد تا VAR را به ایران بیاورد! بی‌کفایتی عده‌ای را باید کل جامعه پاسخ دهند و بودجه‌های میلیاردی بیت‌المال برای یک‌عده در این مملکت خرج می‌شود.

ایزد سیف‌الله‌پور با اشاره غیرمستقیم به نسبت فامیلی داور بازی امروز با رئیس کمیته‌داوران تصریح کرد: داوری که امروز بازی را قضاوت کرد مصونیت دارد و کسانی‌که نظرات کارشناسی خواهند داد قطعاً نسبت به صحنه گل ما صحبت‌های دیگری مطرح می‌کنند و بهانه خواهند آورد. به مهدی تارتار و ذوب‌آهن تبریک می‌گویم و بازیکنان نساجی هم بد بازی کردند اما توپی که به‌طور کاملاً سالم وارد دروازه ذوب‌آهن شده خورده شد و باید دنبال دلیل آن بگردیم.

وی با تاکید بر اینکه باشگاه نساجی حاضر است پول سیستم کمک‌داور ویدیوئی را بدهد تا به ایران بیاید، ادامه داد: هر هفته یک باشگاه از اشتباهات داوری متضرر می‌شود؛ اگر VAR منافع عده‌ای را به‌خطر نمی‌اندازد خواهش می‌کنیم، آن را بیاورید. شما که همه‌چیز را گردن باشگاه‌ها می‌اندازید، VAR هم مانند آن‌ها. پاداش میلیاردی سفر برخی به قطر و گل به ولز را می‌دهیم پول VAR را هم می‌دهیم چرا که وقتی گل صددرصد سالم یک تیم هدر می‌رود من ناراحت می‌شوم.

مدیرعامل باشگاه نساجی همچنین ضمن اشاره به اینکه مشکلی با ذوب‌آهن ندارد و طرف‌حسابش فدراسیون فوتبال است خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن برد نوش‌جانش اما حق ما امروز ضایع شد؛ حال آدم از این اتفاقات بد می‌شود. در بازی رفت‌وبرگشت ما مقابل پیکان به ضرر ما سوت زدند و در بازی‌های دیگر نیز این اتفاقات رخ داد پس ما هم بیانیه بدهیم؟ چطور برای برخی تیم‌ها داور عوض می‌کنید! کلیت فوتبال خوب است اما وقتی یک شهری اصلاً فوتبال ندارد اما داور آن هر هفته قضاوت می‌کند و مشخصاً ناآماده است.

ایزد سیف‌الله‌پور درباره آخرین وضعیت باشگاه نساجی برای حضور در بازی‌های فصل آینده لیگ‌قهرمانان آسیا گفت: همه کارهایمان برای حضور در رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا انجام شده و اتفاقاً جزو باشگاه‌هایی هستیم که مشکلی از بابت مجوز حرفه‌ای نداریم و ورزشگاه اصلی در حال آماده‌سازی است ضمن اینکه ورزشگاه رزرو را هم انتخاب کرده‌ایم و امیدوارم شرایط خوب پیش برود.

کد خبر 647579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.