حمید مطهری: داوران هم نفهمیدند چرا گل ما مردود شد! /عامل مشکلات نساجی من هستم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: قبل از بازی هم نسبت به بیانیه‌نویسی‌ها و تاثیر آن در نتیجه بازی صحبت کردم؛ برخی تیم‌ها با این کار زرنگی می‌کنند و اگر داور فینال جام‌جهانی هم باشد تحت‌فشار قرار می‌گیرد، داوران هم نفهمیدند گل ما را به چه‌دلیل مردود اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید مطهری در کنفرانس‌خبری پس از دیدار نساجی قائم‌شهر مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر و شکست یک بر صفر خارج از خانه اظهار کرد: برد ذوب‌آهن را به این تیم تبریک می‌گویم و از تک‌تک هواداران‌مان بابت این شکست عذرخواهی می‌کنم؛ همچنین نیمه‌دوم خیلی‌بدی داشتیم و سر درگم بودیم نمی‌دانم چه بگویم. در نیمه‌اول بابرنامه بودیم و خواسته‌مان مشخص بود اما در نیمه‌دوم عملکرد ضعیفی داشتیم و آن نساجی همیشگی نبودیم، بازیکنان تعویضی خوب بودند اما شرایط داوری کیفیت زمین را خراب کرد و بازیکنانی که به‌زمین آوردم تکنیکی بودند و این شرایط را برای‌شان سخت کرد اما انتظاری که داشتیم برآورده نشد، مشکل از من است و آن را برطرف می‌کنم.

وی مانند کنفرانس‌خبری قبل از بازی با گلایه دوباره از بیانیه‌نویسی‌ها، بیانیه باشگاه ذوب‌آهن پیش از دیدار با نساجی را در نتیجه تأثیرگذار دانست و افزود: با توجه به بیانیه‌ای که ذوب‌آهن پیش از دیدار مقابل ما منتشر کرد و من روز گذشته در کنفرانس‌خبری نسبت به آن ابراز نگرانی کردم، اگر سیمون مارسینیاک که فینال جام‌جهانی را قضاوت کرد بود هم زیر فشار می‌رفت. بابت گلی که زدیم باید کارشناسان نظر دهند ببینیم تیم داوری به‌چه دلیل گل را مردود اعلام کرد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران به داوران نسبت به تصمیم‌شان طعنه زد و خاطرنشان کرد: به آن‌ها هم خسته‌نباشید می‌گویم. یکی از داوران آفساید گرفت و دیگری خطا! نمی‌دانم باید چه بگویم و فیلمی که دیدم هم واضح نبود بنابراین نمی‌توانم نظر قاطعی بدهم اما خیلی مشکوک است و امیدوارم این صحنه کارشناسی شود. امیدوارم که من اشتباه کرده باشم اما بیانیه‌دادن همین تبعات دارد؛ فوتبال ما باید یک‌جایی از شر این زرنگ‌بازی‌ها خلاص شود.

حمید مطهری در خصوص انتخاب امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی تیم ملی تصریح کرد: دیروز در کنفرانس صحبت کردم؛ به آقای قلعه‌نویی بابت سمت جدیدشان در تیم ملی تبریک می‌گویم وی یکی از بزرگان فوتبال ما به‌شمار می‌رود و می‌توانست سرمربی تیم ملی شود چرا که حقش هم بود. برای آقای قلعه‌نویی و تیم ملی کشورمان آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که نسبت به نتایج ضعیف خود همراه با نساجی در هفته‌های اخیر چه نظری دارد گفت: برخی مواقع شرایط خوب پیش نمی‌رود و نتایج بدی ثبت می‌شود؛ در همین بازی‌های اخیر می‌توانستیم تعدادی از آن‌ها را پیروز شویم اما اشتباهات‌داوری مانع از این اتفاق شود و اینکه خودم هم باید به‌دنبال اشتباهات تیم بروم و برای این کار هم شبانه‌روز وقت می‌گذارم زیرا اولویت من فوتبال است. برخی مواقع آمار و ارقام به‌شما کمک می‌کند و در مراتب دیگر شما را به اشتباه می‌اندازد و از اهداف‌تان دور می‌کند. مسئله‌ای که آقای آنچلوتی هم در رئال‌مادرید با آن رو به‌رو شد و اختلافاتی به واسطه آن به‌وجود آمد. سعی می‌کنم روی آمار و ارقام ریزتر شوم تا مشکلات برطرف شود.

کد خبر 647554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.