با ترویج فرهنگ ایثار در کشور، مشکلات زیادی کاهش خواهد یافت

وزیر کشور با بیان اینکه فرزندان شهدا مسئولیت بزرگی برای پیمودن این راه نورانی دارند، گفت: شهدا از همه ما انتظاراتی دارند که اگر فرهنگ ایثار در کشور ترویج شود، مشکلات زیادی کاهش خواهد یافت.

به گزارش ایمنا، احمد وحیدی امروز - دوشنبه، بیست‌ودوم اسفندماه - در دیدار با جمعی از فرزندان شاهد شاغل در وزارت کشور اظهار کرد: فرزندان شهدا یادگاران مردان افتخارآفرینی هستند که مایه عزت و شکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب شده‌اند.

وی افزود: در حقانیت این نظام همین بس که چنین شهدایی را تقدیم کرده است.

وزیر کشور با بیان اینکه فرزندان شهدا مسئولیت بزرگی برای پیمودن این راه نورانی دارند، خاطرنشان کرد: شهدا از همه ما انتظاراتی دارند که اگر فرهنگ ایثار در کشور ترویج شود، مشکلات زیادی کاهش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: وزارت کشور همان جایی است که این فرهنگ باید دنبال شود و بیش از گذشته به عنوان یک مؤلفه اساسی در فرهنگ سازمانی قرار گیرد.

وحیدی ادامه داد: رسیدگی به امور ایثارگران و فرزندان شاهد، مختص حوزه ستادی نیست بلکه باید در تمامی واحدها و حتی بازنشستگان، این مسائل دنبال شود و برای آنها برنامه داشت.

وی همچنین از برخی مطالب مطرح شده از سوی فرزندان شهدا همچون توجه به نظام رشد، طرح محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار، استفاده بیشتر از نظرات کارشناسی و تدوین منشور رهروی از شهدا استقبال و بر پیگیری آنها تاکید کرد.

کد خبر 647552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.