اعزام ۱۰ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان نور

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان با تاکید بر اینکه نوجوانان و دهه هشتادی‌ها نسل امیدآفرین هستند، گفت: سال جاری، استقبال از اردوهای راهیان‌نور در استان اصفهان افزایش یافت و حدود ۱۰ هزار نفر از دانش‌آموزان به اردوهای راهیان‌نور اعزام شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، مهدی نم‌نبات در چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن و عترت قطب شمال استان، اظهار کرد: از حدود ۲۰ هزار نفر دانش‌آموز شرکت کننده در مرحله منطقه‌ای، حدود دو هزار نفر به مرحله قطب مسابقات قرآن، عترت و نماز راه پیدا کردند؛ در واقع کل استان به شش قطب تقسیم شده و درحال‌حاضر مسابقات در قطب شمال استان در حال برگزاری است.

وی افزود: حدود ۳۰۰ نفر از شرکت‌کنندگان در مرحله قطبی پس از برتری در این مرحله، به مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز راه پیدا می‌کنند. نوجوانان و دهه هشتادی‌ها نسل امیدآفرین هستند و استقبال خوبی از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی دارند؛ چراکه پس از گذشت دو سال از شیوع کرونا و بهتر شدن شرایط، استقبال از اردوهای راهیان‌نور در استان اصفهان افزایش یافت و حدود ۱۰ هزار نفر از دانش‌آموزان به اردوهای راهیان‌نور اعزام شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اصفهان خاطرنشان کرد: دیگر اتفاق امیدآفرینی که توسط دهه هشتادی‌ها و نوجوانان صورت گرفت، اعتکاف دانش‌آموزی بود؛ گرچه این موضوع سال‌های قبل نیز انجام شده بود، اما در سال جاری، اعتکاف دانش‌آموزی با استقبال خوب دانش‌آموزان مواجه و بیش از ۲۵ هزار دانش‌آموز استان اصفهان معتکف شدند.

کد خبر 647496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.