اسکان نوروزی فرهنگیان از ۲۴ اسفندماه آغاز می‌شود

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: شروع فرایند اسکان از روز چهارشنبه بیست‌وچهارم اسفندماه خواهد بود و به‌منظور ارائه خدمات شایسته، شش ستاد اسکان آموزش‌وپرورش در طول مدت اسکان نوروزی در شهر اصفهان مستقر هستند.

مهدی منتجب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آخرین اخبار اسکان نوروزی، اظهار کرد: پیرو تفویض اختیاری که از سمت استاندار به مدیرکل آموزش‌وپرورش استان شکل گرفت، وارد موضوع اسکان نوروزی شدیم و درحال‌حاضر مدارس میزبان این طرح، آماده شده است.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات اسکان به مرور در حال ارسال به مدارس میزبان است، افزود: مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان در سراسر استان اصفهان از امروز آمادگی پذیرش میهمانان را دارند و مراکز یک تا چهار شهر اصفهان نیز آماده پذیرش فرهنگیانی هستند که پیش از آغاز طرح اسکان نوروزی سفرهای خود را آغاز کرده‌اند.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان تصریح کرد: مرکز شماره یک شهر اصفهان در فلکه ارتش (حکیم نظامی)، مرکز شماره دو در خیابان جابر انصاری، مرکز شماره سه در خیابان معراج خیابان فجر سه و مرکز شماره چهار در باغ کاشفی واقع شده است و فرهنگیان از سراسر کشور می‌توانند به آن‌ها مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه سامانه اسکان از ساعت ۰۰:۰۱ بامداد روز بیستم اسفندماه فعال است، گفت: همکاران متقاضی طرح اسکان می‌توانند با مراجعه به سامانه https://eskan.medu.ir/ که مختص فرهنگیان است، رزرو اینترنتی خود را انجام دهند.

منتجب اظهار کرد: براساس بخشنامه وزارت آموزش‌وپرورش، شروع فرایند اسکان از روز چهارشنبه بیست‌وچهارم اسفندماه خواهد بود و به‌منظور ارائه خدمات شایسته، شش ستاد اسکان آموزش و پرورش در طول مدت اسکان نوروزی در شهر اصفهان مستقر هستند.

وی درباره آدرس ستادهای اسکان، افزود: ستاد اسکان شماره یک شهر اصفهان در میدان انقلاب، خیابان شهید مطهری، ابتدای خیابان شمس‌آبادی، جنب اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در هنرستان فنی ابوذر واقع است و مسافران می‌توانند به آن مراجعه کنند.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: ستاد اسکان شماره دو شهر اصفهان نیز در خیابان بزرگمهر، روبه‌روی قصر گل و در دبستان حسین امین دو قرار گرفته است و در ایام نوروز پاسخگوی میهمانان و مراجعان خواهد بود.

وی دبیرستان ماندگار سعدی واقع در خیابان ارتش، سه‌راه شهدای غزه (حکیم نظامی) را ستاد اسکان شماره سه اعلام کرد و گفت: دبیرستان امام خمینی (ره) که در خیابان کاوه، روبه‌روی ترمینال مسافربری کاوه واقع شده است را به‌عنوان ستاد اسکان شماره چهار در نظر گرفته‌ایم.

منتجب هنرستان فوادالفنون واقع در ملک شهر، خیابان شهید مطهری، بین کوچه‌های ۴۷ و ۴۹ را به‌عنوان ستاد اسکان نوروزی شماره پنج اصفهان اعلام کرد و افزود: هنرستان شهید چمران در خیابان جی، جنب شرکت‌تعاونی مصرف فرهنگیان را برای استقرار ستاد اسکان شماره شش شهر اصفهان در نظر گرفته‌ایم.

وی گفت: ستاد مرکزی اسکان نوروزی فرهنگیان در اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان مستقر است، همچنین به‌منظور تسهیل دسترسی مراجعان به مراکز QR کد ویژه تمام مراکز آماده شده است و در مبادی ورودی شهر در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: سه ایستگاه نوروزی توسط دستگاه‌های دیگر در مبادی ورودی جنوب، شمال و شرق شهر اصفهان تعبیه شده که آموزش‌وپرورش نیز در آن‌ها نماینده دارد و آماده راهنمایی میهمانان است.

کد خبر 647443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.