پیشرفته‌سازی محل پارک میکروموبیلیتی‌ها در لندن و اوترخت

کمپانی Tier که در زمینه بهبود عملکرد میکروموبیلیتی‌ها فعالیت می‌کند، مدعی شده که به‌زودی مشکل محل پارک اسکوترهای برقی در لندن انگلستان و اوترخت در هلند را برطرف خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یکی از مهم‌ترین مشکلات کاربران میکروموبیلیتی‌ها، نبود دسترسی به محل پارک مناسب و امن برای قرار دادن وسایل نقلیه خود است که همین امر گرایش بسیاری از شهرنشینان را به استفاده از این وسایل نقلیه سبز برای عبور و مرور کاهش داده است.

در این راستا، کمپانی Tier مدعی شده است که به‌زودی و به طور آزمایشی به حل این مشکل در شهرهای لندن و اوترخت خواهد پرداخت و در صورت موفقیت آن، استراتژی خود را در سایر شهرهای اروپایی پیاده خواهد کرد.

کمپانی میکروموبیلیتی Tier برای تحقق هدف خود در نظر دارد سیستم جدیدی طراحی کند که در آن از طریق تلفیق سیستم موقعیت‌یابی بصری گوگل و استراتژی جست‌وجوی محل پارک خود کمپانی امکان دسترسی به فضاهای مناسب و امن پارک اسکوترهای برقی برای کاربران فراهم می‌آید.

پیشرفته‌سازی محل پارک میکروموبیلیتی‌ها در لندن و اوترخت

فضاهای پرتراکم شهری

سیستم جدیدی که کمپانی Tier طراحی خواهد کرد، محدودیت‌هایی را که در سیستم موقعیت‌یابی جهانی در مناطق پرتراکم شهری وجود دارد، از طریق تعریف پارامترهای دقیق و موقعیت جغرافیایی مناطق پارک اجباری به حداقل خواهد رساند و به ادعای این شرکت، دسترسی ۹۸ درصد از کاربران اسکوترهای برقی را به فضاهای امن و مناسب پارک فراهم خواهد آورد. علاوه بر این، کمپانی ذکر شده از بهبود طراحی شهری در راستای افزایش مکان‌های پارک میکروموبیلیتی‌ها خبر داده است و البته این کار را مشروط به موافقت مدیران لندن و اوترخت دانسته است.

مدیران لندن و اوترخت امیدوار هستند که پس از پیاده‌سازی کامل استراتژی جدید، افراد بیشتری را به تردد از طریق میکروموبیلیتی‌ها سوق دهند و از این طریق، به کاهش انتشار گازهای آلاینده در بخش حمل‌ونقل کمک کنند چراکه حمل‌ونقل سهم مهمی در افزایش اثرات جزایر گرمایی و آلودگی هوا ایفا می‌کند.

کمپانی Tier پیش از این نیز در سایر شهرهای اروپا نظیر پاریس فرانسه به بهبود کیفیت زیرساخت‌های تردد سبز نظیر مجهزسازی دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر از معابر به دوربین‌های دیجیتالی پرداخته و توانسته است ایمنی سفر را برای تمام کاربران در این مسیرها افزایش دهد.

پیشرفته‌سازی محل پارک میکروموبیلیتی‌ها در لندن و اوترخت

کد خبر 647399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.