اکران تصاویر شهدای عملیات مرصاد در سمنان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از اکران تصاویر شهدای عملیات مرصاد همزمان با روز بزرگداشت شهدا روی پل شهید شاطری خبر داد.

امیر نجم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۱۵ عدد تابلوی نوری مزین به تصاویر شهدای مرصاد روی پل شهید شاطری در شهر سمنان نصب شده است.

وی از اکران تصاویر شهدای عملیات مرصاد همزمان با روز بزرگداشت شهدا روی پل شهید شاطری در این شهر خبر داد و افزود: این طرح با هدف توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، حفظ ارزش‌های دوران هشت سال دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا در معابر شهر سمنان انجام شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه در تابلوی نوری تمثال شهدا، تصاویر شهدا به همراه نام و نام خانوادگی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: آشنایی شهروندان به ویژه نسل جوان و نوجوان با سیره و روش زندگی شهدا، گام مؤثری در راستای معرفی الگوی مناسب برای این قشر از جامعه است.

نجم تصریح کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان تمثال‌های جدید مزین به تصاویر برخی از شهدای سمنان را در نقاط مختلف سطح شهر نصب کرده است و در نظر دارد تا تمام تصاویر شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس شهرستان سمنان را در دوره‌های زمانی متوالی در سطح شهر نصب کند.

کد خبر 647377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.