باید مسیر پیشرفت کشور را با سرعت بیشتری طی کنیم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: همه باید تلاش کنیم تا نسلی عالم‌تر، متدین‌تر و باتقواتر را تحویل جامعه دهیم و مسیر پیشرفت کشور را با سرعت بیشتری طی کنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی‌گل به‌منظور بازدید از دانشگاه‌های استان گلستان به این استان سفر کرده است. شرکت در آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه گنبد کاووس، همچنین دیدار با مجمع نمایندگان این استان از دیگر برنامه‌های وزیر عتف در استان گلستان خواهد بود.

زلفی‌گل این سفر را فرصتی برای بازدید از دانشگاه‌های استان گلستان مطرح و اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم خدمت‌گزارانی موفق و صادق برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی با اشاره به تلاش‌های مسئولان دانشگاه‌های کشور در جهت بهبود شرایط آموزشی گفت: باید تلاش کنیم تا نسلی عالم‌تر، متدین‌تر و باتقواتر را تحویل جامعه دهیم و مسیر پیشرفت کشور را با سرعت بیشتری طی کنیم.

شعبان شتایی، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان نیز در این دیدار گفت: وزیر علوم با هدف بازدید از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان و حضور در آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه گنبدکاووس در استان حضور یافته است که امیدواریم حضور وی زمینه‌ساز تقویت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان شود.

وی با بیان اینکه استان گلستان دارای ظرفیت بسیار بالایی در زمینه علمی و پژوهشی است گفت: دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان نیازمند نگاه ویژه‌ای از سوی دولت هستند.

شتایی در پایان تصریح کرد: اکنون در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان حدود ۶۰ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند و حدود ۱۰۳۰ عضو هیئت علمی به امر تربیت و تعلیم دانشجویان در مقاطع مختلف می‌پردازند.

کد خبر 647363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.