آغاز طرح «هفت‌سین خدمت» در تیران

سرپرست شهرداری تیران گفت: پروژه «هفت‌سین خدمت» در آستانه نوروز در تیران آغاز شده است و تا بعد از تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

رضا ناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات نوروزی مدیریت شهری تیرات اظهار کرد: امسال انسجام‌بخشی به اقدامات، در قالب پروژه هفت‌سین خدمت در حال انجام است، این طرح مهم خدماتی در دو مرحله پیش از نوروز و پس از نوروز تا پایان تعطیلات انجام خواهد شد.

وی افزود: ظرفیت حداکثری عوامل شهرداری و بخش خصوصی به کار گرفته شده است تا شاهد تحول خوبی در سطح شهر باشیم.

سرپرست شهرداری تیران خاطرنشان کرد: این اقدام در حوزه‌های زیباسازی، خدمت‌رسانی و اطلاع‌رسانی انجام می‌شود و شامل رنگ‌آمیزی جداول و معابر، خط‌کشی خیابان‌ها، درختکاری، گل‌کاری، زیباسازی پل ورود شهر و نصب المان‌ها است.

ناهی تصریح کرد: بیش از چهار کیلومتر از خیابان اصلی شهر خط‌کشی منقطع دارد؛ لذا خطوط عابر پیاده، مجدد در سطح شهر رنگ‌آمیزی شده است که علاوه بر کمک به رعایت اصول ترافیکی در زیبایی شهر نیز نقش دارد.

وی با بیان اینکه جداول شهر رنگ‌آمیزی می‌شود، اضافه کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات، اولویت با مناطقی است که حجم تردد بالاتری دارد یا رنگ‌های آن فرسوده‌تر است.

سرپرست شهرداری تیران ادامه داد: در آستانه نوروز بیش از شش هزار گل شب‌بو، بیش از یکصد جعبه گل فصلی و بیش از هزار اصله درخت در سطح شهر کاشته شده و شهر حال و هوای نوروزی پیدا کرده است.

ناهی با اشاره به نصب المان‌ها در سطح شهر ادامه داد: بعضی از طرح‌های قبلی با جانمایی مجدد در میدان‌ها و خیابان‌های اصلی نصب خواهد شد و سه المان جدید نیز خریداری شده است که نصب خواهد شد.

وی تغییر در پرچم‌های رنگی شهر را از اقدامات سال جاری شهرداری دانست و گفت: تبلیغات شهری به صورت تلفیقی از موضوعات نوروز و ماه مبارک رمضان تهیه شده است تا بهار (نوروز) در بهار (ماه رمضان) را به نمایش بگذارد.

سرپرست شهرداری تیران با بیان اینکه سهم اعتبارات شهرداری محدود است و امکان اجرای بعضی از طرح‌ها وجود ندارد، افزود: با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر، بودجه‌های زیباسازی افزایش خواهد یافت تا چهره شهر در هر مناسبت متفاوت باشد و این تفاوت برای شهروندان ملموس باشد.

ناهی از هزینه بیش از ۳۰ میلیارد ریالی اجرای پروژه هفت‌سین خدمت خبر داد و اظهار کرد: بعضی از طرح‌ها همچون راهنمای مسافران، مدیریت بحران شهری در شرایط خاص و حفظ و نگهداری فضای سبز، در ایام نوروز اجرا می‌شود.

کد خبر 647349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.