برگزاری نمایشگاه «مهر نوروزی» در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: در نمایشگاه «مهر نوروزی» که در آستانه سال نو در این منطقه برپا شده است، زنان هنرمند این منطقه صنایع دستی و تولیدات خانگی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

به گزارش ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر اظهار کرد: بی‌شک هنر زنان هر شهر از پخت نان‌های محلی تا دوخت‌های دستی و هنری، صنایع دستی و کشت گل و گیاه ظرفیت‌های پنهانی است که می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد درآمدهای پایدار در شهرها باشد.

وی ایجاد زمینه اشتغال بانوان و توانمندسازی آن‌ها را از اولویت‌های مهم در حوزه زنان به‌ویژه زنان سرپرست خانوار دانست و افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه شناسایی و معرفی هنرمندان ناشناخته، رونق صنایع دستی، حمایت از تولید محصولات خانگی و ایجاد اشتغال خانگی است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در نمایشگاه مهر نوروزی، بانوان هنرمند صنایع دستی و تولیدات خانگی خود را از جمله میناکاری، فیروزه‌کوبی، مس، شمع، ادویه‌جات، زیورآلات، سفره‌های هفت‌سین و انواع شیرینی خانگی به نمایش گذاشته‌اند.

وی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را به عنوان فرصتی برای عرضه توانمندی و ظرفیت بانوان در عرصه‌های مختلف تولیدی، اشتغال و درآمدزایی دانست و افزود: این نمایشگاه تا بیست‌وششم اسفند از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در خیابان آتشگاه، خیابان قدس نبش کوچه ۱/‏۱۹ برای بازدید عموم دایر است.

کد خبر 647347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.