قضاوت بازی گل‌گهر و فولاد به سیدعلی رسید

کمیته داوران فدراسیون فوتبال از کوبل‌داوری دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان در چارچوب بازی معوقه مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های جام‌حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران به مرحله یک‌چهارم نهایی خود رسیده و هفت به‌علاوه یک‌تیم آماده‌اند تا پس از انجام قرعه‌کشی در برابر هم به‌میدان بروند. تاکنون تیم‌های پارس‌جنوبی جم، هوادار، پیکان، استقلال و پرسپولیس تهران، استقلال ملاثانی و نساجی مازندران در این مرحله حضور پیدا کرده‌اند.

از میان دو تیم گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان نیز یک‌تیم روز جمعه بیست‌وششم اسفندماه به جمع هفت‌تیم دیگر اضافه خواهند شد؛ این دیدار که به‌دلیل حضور فولاد در مرحله‌حذفی لیگ‌قهرمانان آسیا به تعویق افتاده بود ساعت ۱۶:۳۰ جمعه آخر هفته برگزار می‌شود و از همین‌رو کوبل‌داوری آن از سوی کمیته‌داوران فدراسیون فوتبال مشخص گردید.

بدین ترتیب سیدمهدی سیدعلی (داور وسط)، مهدی عالیقدر (کمک‌داور اول)، حمید نادری (کمک‌داور دوم)، مسعود حقیقی (داور چهارم) و یدالله جهانبازی (ناظر داوری) قضاوت این بازی را برعهده خواهند داشت؛ برنده تقابل فولاد و گل‌گهر باید در مرحله یک‌چهارم نهایی به‌مصاف پرسپولیس تهران برود.

کد خبر 647203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.