شرکت تعاونی کارگری و کارمندی شهرداری ادغام شود

عضو کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هنوز شرکت تعاونی کارگری و کارمندی شهرداری ادغام نشده و همین موضوع باعث اختلاف شده است، لذا مدیران نیروی انسانی باید قوی‌تر عمل کنند و شورا نیز برای بهره‌مندی کارگران و کارمندان باید وارد گود شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه بیست‌ویکم اسفندماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به حضور دست‌فروشان در منطقه ۱۲ و تذکری که پیش از این درباره این موضوع داده است، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده، این منطقه سامان پیدا کرده است و مردم محل نیز از مدیریت شهری بابت این اقدام تشکر کردند، البته ساماندهی فضا برای دست‌فروشان باید انجام شود تا آن‌ها نیز برای عرضه محصولات خود اقدام کنند.

وی با اشاره به وضعیت نابسامان اطراف مسجد جامع اصفهان گفت: جمعی از اهالی محل درباره فضای اطراف مسجد جامع تذکر دادند، بحث ایجاد دانشگاه علوم قرآنی در این محل مطرح است اما نه تملک و نه ساخته می‌شود، درحالی‌که این منطقه به محیطی ناامن برای معتادان تبدیل شده است.

عضو کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تکلیف این محل باید مشخص شود، افزود: برخی مالکان خارج از کشور هستند، از این رو اداره کل میراث فرهنگی نیز باید به قضیه ورود کند، علاوه بر آن وضعیت ایجاد دانشگاه علوم قرآنی مشخص شود تا هرچه زودتر مشکل ساکنان این محله برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه در سیستم شهرداری باید به رفاه نیروی انسانی توجه بیشتری شود، تصریح کرد: هنوز شرکت تعاونی کارگری و کارمندی شهرداری ادغام نشده و همین موضوع باعث اختلاف شده است، لذا مدیران نیروی انسانی باید قوی‌تر عمل کنند، البته شورا برای بهره‌مندی کارگران و کارمندان باید وارد گود شود و اقدامات لازم را برای بهبود این وضعیت انجام دهد.

کد خبر 647189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.