تخریب ۲۰ بنای فرسوده شهر / اجرای طرح روشنایی مسیر اردوگاه فرهنگی شهدای درچه

شهردار درچه از اجرای پروژه روشنایی مسیر اردوگاه فرهنگی شهدا خبر داد و گفت: شهرداری براساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها تاکنون اقدام به تخریب ۲۰ ساختمان فرسوده و خطرساز کرده است.

سیدمحسن تجویدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از نصب اپلیکیشن نرم‌افزار ۱۳۷ شهرداری درچه خبر داد و اظهار کرد: اپلیکیشن ۱۳۷ ارتباط راحت و مستمر با کارشناسان حوزه‌های شهرداری درچه است و شهروندان می‌توانند با استفاده از این ابزار مشکلات خود را به صورت عکس، فیلم یا صوت ارسال کنند.

وی با بیان اینکه یکی از مطالبات ساکنان منطقه فودان نبود روشنایی است، افزود: حجم تردد در جاده دسترسی اردوگاه شهدای درچه که به تازگی نیز به عطر وجود یک شهید گمنام مزین شده، بالا است؛ لذا شهرداری با اختصاص بودجه و با همکاری اداره برق، نسبت به اجرای فاز نخست روشنایی اقدام کرد و به زودی نیز فاز دوم تقویت خواهد شد.

شهردار درچه با اشاره به آزادسازی معابر شهر خاطرنشان کرد: تردد شهروندان در معابر بافت فرسوده شهر با مشکل مواجه شده و شهرداری بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها تاکنون اقدام به تخریب ۲۰ ساختمان فرسوده و خطرساز کرده است.

تجویدی با بیان اینکه حوزه خدمات شهری شهرداری درچه به صورت مستمر تخریب واحدهای فرسوده را در دستور کار قرار داد، تصریح کرد: طی یک سال گذشته در خیابان امام رضا (ع) دو مورد و در خیابان حاجیان، شش مورد آزادسازی اجرا و گره‌های ترافیکی این مناطق رفع شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۳۹ کوچه خاکی در سطح شهر آسفالت شده است، گفت: با توجه به فرارسیدن عید نوروز، بر اساس تبصره (۱) بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، کسبه باید نسبت به جمع‌آوری نازیبایی‌های معابر، مغازه‌ها و خیابان‌ها شامل تابلوها و بنرهای فرسوده اقدام کنند، در غیر این صورت شهرداری نسبت به جمع‌آوری و رفع موانع و نازیبایی‌های سطح شهر اقدام خواهد کرد.

کد خبر 647174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.