تشکیل قرارگاه قرآنی در ماه رمضان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل قرارگاه قرآنی در ماه رمضان، گفت: این قرارگاه برای نخستین‌بار در استان با دستور استاندار و حمایت‌های شهردار تشکیل‌ شده است که همه نهادها باید برای تقویت آن پای‌کار باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام یوسف احمدی در دیدار با شهردار کرمانشاه اظهار کرد: فعالیت‌های شهرداری کرمانشاه در حوزه‌های فرهنگی و مذهبی در مقایسه با سال‌های گذشته از لحاظ کیفیت و محتوا ارتقا پیدا کرده است.

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های شهردار کرمانشاه از فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی افزود: گروه‌های جهادی، هنری، هیئت مذهبی، مساجد و تکایای ما امروز در چتر حمایتی شهرداری کرمانشاه قرار دارند که این موضوع، نشان از نگاه باز شهردار این شهر به مباحث فرهنگی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی تصریح کرد: مساجد از دیرباز محور رفع مشکلات بوده‌اند و اکنون نیز شهردار کرمانشاه با حضور در مساجد پای صحبت‌های شهروندان می‌نشیند و برای رفع مشکلات آنان تلاش می‌کند که این امر اقدامی مناسب است.

وی با اشاره به اقدامات عمرانی شهرداری و بابیان اینکه عملکرد این نهاد قابل قبول است، گفت: امسال شاهد بیست‌ودوم بهمنی متفاوت بودیم که با حمایت‌های ویژه شهردار صورت گرفت.

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به تشکیل قرارگاه قرآنی در ماه رمضان اضافه کرد: این قرارگاه برای اولین بار در استان با دستور استاندار و حمایت‌های شهردار تشکیل‌شده است که همه نهادها باید برای تقویت آن پای‌کار باشند.

اجرای ۱۰۰ برنامه قرآنی در شهرداری کرمانشاه ویژه ماه مبارک رمضان

در ادامه این دیدار نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: غبارروبی و شست‌وشوی فرش‌های مساجد در مناطق مختلف شهر کرمانشاه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه رمضان، ماه رحمت است و برای این رحمت باید شاد بود، افزود: برنامه‌ریزی‌شده است که در این ماه جشن‌های متنوعی در شهر برگزار شود.

شهردار کرمانشاه ادامه داد: ۱۰۰ برنامه قرآنی در شهرداری مرکز، مناطق و سطح شهر در این ماه برگزار خواهد شد و ۳۰ کلیپ قرآنی برای توزیع در فضای مجازی همراه با تفسیر و توصیه‌های اخلاقی در حال آماده‌سازی است.

وی تأکید کرد: حضور در مساجد برای شنیدن مشکلات شهروندان و تلاش برای رفع آنان برکاتی دارد که یکی از آنان رضایت خداوند است، بنابراین برای این رضایت از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

کد خبر 647068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.