جشنواره رویش فرصت مناسب معرفی توانمندی‌های دانشجویان و دانش‌آموختگان است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: از ظرفیت مدرسان، انجمن‌های علمی، ورزشی، بسیج دانشجویی، هیئت مذهبی و شورای تبادل نظر دانشجویی برای اطلاع‌رسانی مطلوب و ثبت آثار کیفی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایمنا، سلیمان عباسی در نشست هماهنگی برگزاری ششمین جشنواره درون دانشگاهی رویش که امروز _شنبه بیستم اسفندماه_ به‌صورت مجازی برگزار شد، با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره درون دانشگاهی رویش و تجربه موفق برگزاری پنج دوره گذشته اظهار کرد: این فرصت فراهم شده است تا دانشجویان عضو کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی دانشگاه بتوانند آثار و دستاوردهای خود را براساس دستورالعمل جشنواره تا بیستم اسفندماه از طریق سامانه ruyesh.uast.ac.ir به دبیرخانه ششمین جشنواره درون دانشگاهی رویش ارسال کنند.

وی برگزاری این جشنواره را فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌های دانشجویان و دانش‌آموختگان این دانشگاه عنوان کرد و افزود: از ظرفیت مدرسان، انجمن‌های علمی، ورزشی، بسیج دانشجویی، هیئت مذهبی و شورای تبادل نظر دانشجویی برای اطلاع‌رسانی مطلوب و ثبت آثار کیفی استفاده خواهیم کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی همچنین با تأکید بر به‌کارگیری داوران متخصص و باتجربه برای داوری در این جشنواره، استفاده از داوران متعهد تمامی استان‌ها را خواستار شد.

گفتنی است، در این نشست سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان و دبیر اجرایی جشنواره به ارائه گزارشی از فرآیند ثبت آثار و میزان مشارکت واحدهای استانی تا امروز پرداخت.

منبع: ایسنا

کد خبر 647008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.