مرگ ۲ کارتن‌خواب در اثر سقوط تانکر آب در نیشابور

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور از مرگ دو کارتن‌خواب که زن و مرد بودند، به دلیل سقوط تانکر آب خبر داد.

به گزارش ایمنا، ابوالفضل اسدی اظهار کرد: متاسفانه خانم و آقای کارتن‌خواب نیشابوری که در زیر یک تانکر آب اقامت داشته‌اند، به دلیل سقوط تانکر، جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه این اتفاق امروز _شنبه بیستم اسفندماه_ به وقوع پیوسته، اظهار کرد: با اعلام عوامل انتظامی به مرکز ۱۲۵ آتش‌نشانی مبنی بر سقوط تانکر و فوت دو نفر در کمتر از پنج دقیقه آتش‌نشانان در محل حادثه حاضر شدند.

اسدی تصریح کرد: در این حادثه مشخص شد این خانم و آقای کارتن‌خواب که به دلیل سقوط یک تانکر آب جان خود را از دست دادند، اعتیاد به مواد مخدر داشتند.

وی خاطرنشان کرد: علت این حادثه که در نهالستان ضلع جنوبی بیمارستان حکیم اتفاق افتاده وزن زیاد تانکر، استحکام نداشتن زمین و بارش شدید باران بود.

سید مهدی سید حسینی، مالک نهالستان نیز در همین خصوص خاطرنشان کرد: بارها به این خانم و آقا اخطار داده بودیم این محل را ترک کنند، اما متأسفانه چند ماهی بود زیر تانکر آب مجموعه سکونت داشتند.

گفتنی است؛ به رغم ایجاد گرم‌خانه توسط شهرداری نیشابور، پدیده کارتن‌خوابی در این شهر رو به افزایش است.

در همین خصوص یکی از افراد کارتن‌خواب در خصوص استقبال نشدن از گرم‌خانه شهرداری نیشابور گفت: مسافت بسیار زیاد گرم‌خانه تا مرکز شهر علت استقبال نشدن از آن است.

منبع: ایسنا

کد خبر 647006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.