صلابت نظام اسلامی مرهون رشادت و فداکاری‌های شهدا است

فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: صبر و استقامت خانواده شهدا و ایثارگران ستودنی و مایه مباهات جامعه اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امید احمدی امروز _شنبه بیستم اسفندماه_ در جلسه برنامه ریزی روز بزرگداشت شهدا اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا بی شک اسوه و الگوی ایثار و از خودگذشتگی هستند و خدمت به این بزرگواران که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کمترین فعالیتی است که باید همه ما و مسئولین راس امورات خود قرار دهیم.

وی افزود: امنیت، اقتدار و صلابت نظام اسلامی مرهون رشادت و فداکاری‌های شهدا است و همواره باید رهرو راه این شهیدان والامقام باشیم. امسال مراسم خوبی جهت بزرگداشت روز شهید با محوریت امام جمعه شهرستان برنامه ریزی شده و تجلیل از مقام شامخ خانواده معظم شهدا در قالب همایش و به صورت سراسری برگزار می‌شود.

وی گفت: شهرستان رباط کریم در طول دوران انقلاب اسلامی ۵۳۰ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده که در حال حاضر ۱۶۰ خانواده در شهرستان سکونت دارند و همه مسئولان ادارات شهرستان به صورت دوره جهت ادای احترام به خانواده‌های این شهیدان در منازل آنها حضور پیدا می‌کنند.

فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: دعای خیر مادران شهدا برکت زندگی ما در این دنیاست و خداوند این توفیق را به ما مسئولین عنایت کرده تا بتوانیم راه پربرکت شهدا را در راه خدمت به مردم ادامه دهیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 646983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.