"کیمیا" پذیرای میهمانان نوروزی است

مسئول ستاد تسهیلات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ایجاد شرایط مطلوب برای استقبال از مسافران نوروزی از یک‌ماه پیش برنامه‌ریزی شده است، گفت: هدف اصلی از برگزاری ستاد کیمیا، اطلاع‌رسانی کامل، پیرامون شهر اصفهان به مسافران نوروزی این کلان‌شهر است.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به شرایط اقلیمی مناسب و سفرهایی که در سال جدید در سطح کشور اتفاق خواهد افتاد، اظهار کرد: به‌طور قطع در سال جدید کلان‌شهر اصفهان میزبان مسافران بسیاری خواهد بود.

وی افزود: ستاد تسهیلات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان پذیرای مسافرانی است که از سمت شمال کشور، تهران و شهرهای مجاور وارد شهر می‌شوند و آماده پذیرایی از آن‌ها هستیم.

مسئول ستاد تسهیلات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ایجاد شرایط مطلوب برای استقبال از مسافران نوروزی از یک‌ماه پیش برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: این برنامه‌ها با برگزاری جلسات متعدد ستاد نوروزی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان و با هماهنگی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان در حال اجرا است.

وی با اشاره به فعالیت ستاد کیمیا واقع در شمال شهر اصفهان گفت: در این ستاد امکانات لازم برای توقف لحظه‌ای و اطلاع‌رسانی به مسافران فراهم شده است.

رسالت با بیان اینکه ایام ماه مبارک رمضان نیز در پیش است، خاطرنشان کرد: تمهیداتی برای رفاه مطلوب مسافران در این مورد نیز اندیشیده شده است.

مسئول ستاد تسهیلات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان ادامه داد: هدف اصلی از ایجاد ستاد کیمیا، اطلاع‌رسانی کامل پیرامون شهر اصفهان به مسافران نوروزی این کلان‌شهر است تا بتوانند با آرامش خاطر و اطلاعات بیشتری وارد شهر اصفهان شوند.

وی اظهار کرد: در ستاد نوروزی کیمیا رویدادهای فرهنگی مانند برگزاری نمایشگاه صنایع دستی اصفهان برای ارائه به مسافران برگزار خواهد شد.

کد خبر 646932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.