سامانه بلیت‌فروشی به‌روز شد/ شارژ ظرفیت جایگاه شمالی ورزشگاه آزادی برای پرسپولیسی‌ها + عکس

سامانه بلیت‌فروشی دیدار پرسپولیس و سپاهان در آخرین ساعات به‌روز شد و جایگاه شمالی طبقه‌ اول ورزشگاه آزادی در اختیار تماشاگران پرسپولیس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان حساس‌ترین جدال هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور را امروز _شنبه بیستم اسفندماه_ ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی برابر یکدیگر برگزار خواهند کرد و هواداران نیز با ظرفیت محدود می‌توانند از نزدیک بازی را تماشا کنند.

این دیدار تا ساعاتی دیگر در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود اما در همین فاصله، سازمان لیگ تصمیم جدیدی برای تماشاگران میزبان اتخاذ کرد و پس از اعتراضات شدید و ادامه‌دار پرسپولیسی‌ها، علاوه بر جایگاه پشت نیمکت و شرق، جایگاه شمالی طبقه اول هم برای قرمزها قابل دسترسی و در همان دقایق ابتدایی اکثر بلیت‌ها فروخته شد.

سامانه بلیت‌فروشی بروز شد/ شارژ ظرفیت جایگاه شمالی ورزشگاه آزادی برای پرسپولیسی‌ها +عکس

براساس آخرین مشاهدات در سامانه بلیت‌فروشی، فقط تعداد ۱۳۰۴ بلیت در این جایگاه باقی مانده است که احتمالاً به‌زودی تکمیل خواهد شد؛ تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس در روزهای قبل تصمیم گرفته بودند بدون بلیت به ورزشگاه بروند تا بتوانند از تیم محبوبشان پحمایت کنند که این مسئله واکنش تند سپاهانی‌ها را به‌دنبال داشت.

کد خبر 646890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.