عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ اسفندماه

در این بسته خبری از آغاز عرضه مستقیم میوه شب عید توسط شهرداری مشهد تا فرسودگی شش هزار دستگاه تاکسی درون‌شهری در تبریز و ملایر با نصب ۲۰۰ نماد شهری به استقبال نوروز می‌رود را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

شهرداری مشهد عرضه مستقیم میوه شب عید را آغاز کرد

محمد جواد مشیری، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: عرضه مستقیم میوه شب عید با قیمت مناسب در ایستگاه‌های ایست کار شهر آغاز شده است.

۶ هزار دستگاه تاکسی درون شهری تبریز فرسوده است

یعقوب وحیدکیا، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز با اشاره به طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر، گفت: در زمان کنونی ۶ هزار دستگاه از ۱۱ هزار تاکسی درون شهری تبریز فرسوده است.

پویش «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» در اراک

آتش پاد سوم «محسن فضلی، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: پویش «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» در اراک با هدف پیشگیری از حوادث تلخ و ترویج فرهنگ شادابی در کانون گرم خانواده، برای پنجمین سال متوالی راه‌اندازی شد و امید است همه مردم به این پویش بپیوندند.

سرقت سازه‌های نوری از چالش‌های زیباسازی شهر قزوین است

علیرضا منجم، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: سرقت سازه‌های نوری و سیم و کابل و المان‌های شهری از چالش‌های این سازمان به شمار می‌رود.

ملایر با نصب ۲۰۰ نماد شهری به استقبال نوروز می‌رود

مجید فرجی، شهردار ملایر از آماده‌سازی بیش از ۲۰۰ المان (نماد) نوروزی در راستای طرح استقبال از بهار در این شهر خبر داد و گفت: از این تعداد بیش از ۵۰ المان تجسمی و ۱۵۰ المان نوری است که در نقاط مختلف شهر نصب می‌شود.

تاکسیرانی اهواز مجوز افزایش نرخ کرایه را صادر نکرده است

امیر صفی‌خانی، سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز در خصوص افزایش خودسرانه کرایه تاکسی، از برخورد با ۱۰۰ راننده متخلف خبر داد.

نصب بیش از ۵۰ المان نوروزی و سفره هفت سین در سنندج

علی اصغری، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از نصب بیش از ۵۰ المان نورزی در سطح شهر خبر داد و گفت: به مناسبت فرا رسیدن نوروز چندین سفره هفت سین هم در میادین اصلی سطح شهر نصب می‌شود.

کد خبر 646882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.