مهدی طارمی از نیمکت‌نشینی در پورتو ناراحت است؟

ستاره ایرانی پورتو پس از درخشش در بازی شب گذشته تیمش مقابل استوریل‌پرایا در مصاحبه‌اش از پاسخ به این پرسش که دلیل نیمکت‌نشینی‌اش چیست، طفره رفت تا به‌نوعی ناراحتی خود را نشان دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال، شب گذشته _جمعه نوزدهم اسفندماه_ تیم فوتبال پورتو از ساعت ۲۳:۴۵ در ورزشگاه دراگائو به‌مصاف استوریل‌پرایا رفت و در یک‌بازی پرچالش و سخت در خانه خود به پیروزی ۳ بر ۲ مقابل استوریل‌پرایا رسید.

در شرایطی‌که کلاف این دیدار برای پورتو پیچیده شده بود، مهدی طارمی با تشخیص سرجیو کونسیسائو از روی نیمکت بلند شد و در دقیقه ۶۹ به‌زمین آمد؛ طارمی فقط سه دقیقه زمان نیاز داشت تا با یک نفوذ طوفانی مدافع استوریل‌پرایا را مجبور به ارتکاب خطای پنالتی کند و خودش پشت ضربه پنالتی قرار گیرد. شماره ۹ پورتو خونسرد و مطمئن دروازه‌بان حریف را فریب داد و گل سوم و پیروزی‌بخش اژدهای دراگائو را به ثمر رساند.

مهدی طارمی پس از پایان این دیدار به SPORT TV پرتغال اظهار کرد: مرتکب اشتباهاتی شدیم، اما به‌طور کلی بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. حریف فقط چند فرصت داشت و توانست دو گل بزند ما نمی‌توانیم به تمام بازی مسلط باشیم اما در نهایت برابر استوریل‌پرایا به پیروزی رسیدیم.

مهاجم پورتو در پاسخ به این پرسش که آیا نیمکت‌نشینی دوباره‌اش ارتباطی با بازی بعدی اروپایی سه‌شنبه‌شب پورتو در برابر اینترمیلان ایتالیا، در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دارد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: بهتر است درباره سوال بعدی حرف بزنیم. بازی مهمی پیش‌روی ما است و امیدوارم هواداران مثل همیشه از ما حمایت کنند تا بتوانیم پیروز شویم.

کد خبر 646834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.