پورتو ۳ _ استوریل‌پرایا ۲ / الماس بوشهری ناجی پورتو شد

تیم فوتبال پورتو در شب گلزنی مهدی طارمی به‌عنوان یار تعویضی، هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر پرتغال را با پیروزی سه بر دو مقابل استوریل‌پرایا پشت‌ سر گذشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال، شب گذشته _جمعه نوزدهم اسفندماه_ تیم فوتبال پورتو از ساعت ۲۳:۴۵ در ورزشگاه دراگائو به‌مصاف استوریل‌پرایا رفت و در یک‌بازی پرچالش و سخت در خانه خود به پیروزی ۳ بر ۲ مقابل استوریل‌پرایا رسید.

مهدی طارمی، الماس بوشهری پورتو در این بازی تا دقیقه ۶۹ نیمکت‌نشین بود اما در شرایطی که بازی با تساوی ۲ بر ۲ دنبال می‌شد و شاگردان سرجیو کونسیسائو در آستانه از دست‌دادن یک پیروزی دیگر بودند، شماره ۹ ایرانی موفق شد فقط چهار دقیقه پس از حضورش در زمین با زیرکی از مدافع حریف پنالتی بگیرد و خودش نیز آن را تبدیل به گل کرد.

نکته جالب اینجاست مهدی طارمی در فصل جاری رقابت‌های اروپایی هرگز نتوانسته بود پنالتی بگیرد تا این ویژگی‌اش را مانند همیشه به رخ دیگران بکشد اما در شبی‌که پورتو هم در چالش سختی قرار داشت ناجی اژدهای پرتغال شد همچنین توانست در جدول گلزنان ۱۳ گله شود تا فاصله‌اش با گونسالو راموس به عدد دو برسد.

در این دیدار مارکو گروئیچ و آندره فرانکو نیز زننده دو گل نخست یاران طارمی بودند. تیم فوتبال پورتو هم با کسب پیروزی دشوار و نزدیک خانگی مقابل تیم پانزدهمی، ۵۷ امتیازی شد و حالا با یک بازی بیشتر و اختلاف پنج امتیازی نسبت به بنفیکا، در رده دوم جدول قرار بگیرد تا امیدهای خود را برای رسیدن به این تیم و گرفتن قهرمانی زنده نگه‌دارد.

کد خبر 646796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.