برگزاری ۱۰۳ جلسه رسمی شورای شهر خرم‌آباد برای رفع مشکلات مردم

رئیس شورای اسلامی شهرخرم‌آباد گفت: شورای ششم این شهر در سال‌۱۴۰۱ با برگزاری بیش از ۱۰۳ جلسه رسمی و دعوت از تمام مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان در راستای رفع مشکلات مردم و تعامل با این دستگاه‌ها گام برداشته است.

کرم نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بیش از ۱۰۳ جلسه رسمی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با دعوت از تمام مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان لرستان در راستای رفع مشکلات مردم و تعامل با این دستگاه‌ها برگزار شده است.

وی افزود: افتتاح پروژه شهربازی خرم‌آباد پس از ۱۰ سال یکی از مهمترین دستاوردهای شورای ششم این شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اشاره به مهمترین اقدامات شورای ششم در سال ۱۴۰۱ تصریح کرد: ایجاد سه تقاطع غیرهمسطح در سه نقطه شهر خرم‌آباد، تجمیع خزانه‌داری مالی با ایجاد سامانه دولت برای مناقصات و پیمانکاری‌هایی که واگذار می‌شود از دیگر اقدامات این شورا در سال جاری بوده است.

وی تجمیع خزانه‌داری مالی را یک نوع شفافیت مالی برای شهرداری برشمرد و گفت: با ایجاد این سامانه افراد دخل و تصرفی در آن نخواهند داشت.

نعمتی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته تجمعات زیادی درباره پرداخت نشدن حقوق و مزایا صورت می‌گرفت، خاطرنشان کرد: با به‌روز شدن پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شهرداری حتی کارگران حوزه تنظیف و فضای سبز مشکلات این حوزه به حداقل رسیده است.

وی با اشاره به ساماندهی نیروهای انسانی و استفاده از نیروهای متخصص در پست‌های مختلف در مجموعه شهرداری افزود: کار نظارتی جزو وظایف اصلی شورای اسلامی شهر است، بنابراین در تمام حوزه‌ها کمیسیون‌های مختلفی بر حوزه‌های کاری شهرداری نظارت دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: برگزاری ۱۰۳ جلسه رسمی شورای اسلامی شهر با دعوت از تمام مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان برای رفع مشکلات مردم و تعامل با این دستگاه‌ها از مهمترین اقدامات شورا در راستای رفع مشکلات مردم بوده است.

نعمتی ادامه داد: احداث ۱۰ پارک محله‌ای در محلات مختلف خرم‌آباد و توزیع ۵۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر شهر از دیگر پروژه‌های انجام شده در این دوره مدیریت شهری به‌شمار می‌رود.

کد خبر 646718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.