پروژه برق شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر در مرحله اجرا است

شهردار زرین‌شهر گفت: خرید تجهیزات مورد نیاز اجرای پروژه شبکه برق شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال انجام شد، هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز دستمزد اجرای شبکه پیش‌بینی شده است که با مشخص شدن پیمانکار، قرارداد آن منعقد و پروژه وارد فاز اجرایی خواهد شد.

حسین اسماعیلی‌احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با وجود کمبود منابع و اعتبارات در دوره ششم و معضلات ناشی از آنکه مدیران شهری شهرهای ایران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، مدیریت شهری زرین‌شهر در تلاش است تا با حرکت در مسیر برنامه‌ریزی‌های انجام شده زمینه رشد و توسعه خطه طلایی ایران را بیش از پیش هموار کند و پاسخگوی مطالبات شهروندان باشد.

وی افزود: شهرک‌های حمل‌ونقل نقش بسزایی را در توسعه پایدار اقتصادی بر عهده دارد و امروز در خطه طلایی ایران، زرین‌شهر ساخت چنین مجموعه‌ای در دست اجرا است.

شهردار زرین‌شهر با بیان اینکه روند پروژه شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر رو به جلو است، خاطرنشان کرد: با آغاز ساخت‌وساز ۳۰ باربری در شهرک حمل‌ونقل کالا، مسیر بهره‌برداری از این پروژه ارزشمند روندی رو به جلو به خود گرفته است و شهرداری نیز در تلاش است با تأمین زیرساخت‌های لازم به این مهم سرعتی دوچندان ببخشد.

اسماعیلی‌احمدی با اشاره به اجرای پروژه برق شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر، تصریح کرد: تورم و افزایش نرخ ارز یکی از چالش‌های مهم در اجرای شبکه برق شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر به‌شمار می‌رود، اما با توجه به اهمیت موضوع، شهرداری در گام نخست با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال مطالعات برق شهرک را به سرانجام رساند.

وی اضافه کرد: خرید تجهیزات مورد نیاز اجرای پروژه شبکه برق شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال انجام شد و هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز دستمزد اجرای شبکه پیش‌بینی شده است که با مشخص شدن پیمانکار، قرارداد آن منعقد و پروژه وارد فاز اجرا خواهد شد.

شهردار زرین‌شهر گفت: با توجه به اتمام احداث اتاقک مخابرات، با تحویل این محل، فیبر نوری شهرک حمل‌ونقل توسط شرکت مخابرات فعال خواهد شد.

اسماعیلی‌احمدی افزود: امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده و روند قابل قبول پروژه شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر، پس از ۱۶ سال شاهد بهره‌برداری از این پروژه استراتژیک باشیم.

کد خبر 646675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.