بدهی‌های استقلال تمامی ندارد/ شباب‌الاهلی خواهان مطالبات ۲۰ میلیاردی

باشگاه شباب‌الاهلی امارات به استقلال تهران اولتیماتوم داد که در صورت پرداخت‌نشدن مطالبات یک‌ونیم میلیون درهمی در ماجرای انتقال مهدی قایدی، پرونده را به فیفا می‌برد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه شباب‌الاهلی امارات مدتی‌قبل با ارائه دو هشدار به استقلال اعلام کرده بود حداکثر تا نهم ماه‌مارس فرصت دارد مبلغ یک‌ونیم میلیون درهم را به این باشگاه بابت انتقال مهدی قایدی پرداخت کند و در غیر این صورت شکایت رسمی‌اش را برای دریافت این پول به فیفا می‌فرستد. اکنون مدیران این باشگاه به استقلال اعلام کرده‌اند به‌دلیل پرداخت‌نشدن مطالبات، پرونده را به فیفا خواهند برد.

باشگاه استقلال باید بیش از ۲۰ میلیارد تومان به باشگاه شباب‌الاهلی بپردازد که پرداخت این پول در میان ماجرای بدهی میلیاردی به آندره‌آ استراماچونی و تهدید انضباطی استقلال به کسر امتیاز و حتی سقوط به دسته پایین‌تر برای آبی‌ها کار چندان ساده‌ای نیست. این درحالی است که مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از حضور در جمع بازیکنان در تمرین برای دقایقی پیرامون شرایط باشگاه با آن‌ها به صحبت پرداخت و از بازیکنان خواست مشکلاتشان را با وی در میان بگذارند.

به گزارش ایمنا، بازیکنان استقلال تهران بخشی از مطالبات خود را در ابتدای حضور علی فتح‌الله‌زاده در این باشگاه دریافت کرده‌اند و امروز پیرامون واریز بخشی دیگر از مطالبات خود با وی صحبت کرده‌اند، اما در بحبوحه بدهی‌های عجیب باید دید در نهایت چه اتفاقاتی برای باشگاه استقلال رقم خواهد خورد.

کد خبر 646632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.