عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۸ اسفندماه

در این بسته خبری از اقدامات شهرداری مراغه در زمینه مسیرگشایی تا توزیع ۳۰ هزار اصله نهال رایگان در بجنورد و ایجاد ۶۰۰ هکتار فضای سبز در تبریز در سال آینده را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

امسال شهرداری مراغه در زمینه مسیرگشایی چه کرده است

محمد مقتومی، شهردار مراغه با بیان اینکه مسیرگشایی و به ویژه گره‌گشایی ترافیکی در برخی از نقاط جزو انتظارات اهالی است، بیان کرد: امسال در چندین نقطه از جمله در خیابان‌های شهید قدوسی و موسوی گره‌گشایی شد.

شهرداری بجنورد ۳۰ هزار اصله نهال رایگان توزیع کرد

عباسعلی مهماندوست، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بجنورد گفت: ۱۰۰ هزار اصله نهال مثمر و غیر مثمر به مناسبت هفته درختکاری و در آستانه سال نو به صورت رایگان در سطح این شهر توزیع می‌شود.

۲۲۰ واحد ساخت و ساز غیرمجاز در تبریز تخریب شد

اکبر پورخردمند، شهردار منطقه سه تبریز با اشاره به تخریب ساخت‌و سازهای غیرمجاز در این منطقه گفت: ۲۲۰ واحد ساخت و ساز غیرمجاز توسط ۲ منطقه شهرداری تبریز تخریب و از اراضی ملی و زراعی رفع تصرف شد.

توسعه سرانه فضای سبز شهری از اولویت‌های شهرداری سنندج است

سیدانور رشیدی، شهردار سنندج گفت: توسعه سرانه فضای سبز شهری از اولویت‌های شهرداری سنندج است که در این زمینه از ظرفیت علمی و توان و تخصص متخصصان دانشگاهی استفاده خواهیم کرد.

نردبان بلندمرتبه آتش نشانی بجنورد کمتر از ۱۲ روز دیگر تحویل می‌شود

جواد حمیدی راوری، شهردار بجنورد گفت: نردبان بلندمرتبه آتش نشانی، کمتر از ۱۲ روز دیگر تحویل شهرداری مرکز استان می‌شود.

ایجاد ۶۰۰ هکتار فضای سبز در تبریز طی سال آینده

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز از آغاز نهضت فضای سبز و ایجاد ۶۰۰ هکتار فضای سبز در سال آینده خبر داد.

هوشمندسازی اولین پارکینگ خصوصی تحت نظارت سازمان حمل‌ونقل و ترافیک در شهر قزوین

مجتبی جانی، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از هوشمند سازی اولین پارکینگ خصوصی تحت نظارت سازمان حمل‌ونقل و ترافیک در شهر قزوین خبر داد.‌

اقدام جدید شهرداری رفسنجان در حوزه درآمد پایدار

مجید کهنوجی، شهردار رفسنجان از مذاکره با مسئولان سازمان هواپیمایی برای از سرگیری پروازهای فرودگاه رفسنجان در راستای درآمدهای پایدار شهرداری خبر داد.‌

کد خبر 646573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.