تجلیل از شناسنامه زنده فرهنگ و رسوم / اطعام مهدوی با طبخ ۴ هزار پرس غذا

رئیس شورای اسلامی شهر بافران گفت: به مناسبت نیمه شعبان و فرارسیدن سالروز ولادت امام زمان (عج)، حدود چهار هزار پرس غذا تحت عنوان پویش اطعام مهدوی در بافران توزیع شد.

جابر فخرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه بازدید از برنامه‌های متنوع ستاد مهدویت شهر بافران اظهار کرد: امسال ستاد مهدویت شهر بافران برنامه‌های متنوعی را پیش‌بینی و اجرا کرد که در کنار این برنامه‌ها، چهار هزار پرس غذا، تحت عنوان سفره پدری و طرح پویش اطعام مهدوی، طبخ شد و به کمک خیران و مردم، هزینه‌های آن تأمین و میان فقرا، نیازمندان و اهالی شهر توزیع شد.

وی افزود: جشن بزرگ میلاد موعود جهانی و مراسم تجلیل از استاد محمدحسین شهریاری‌بافرانی، ادیب فرهیخته و شناسنامه زنده فرهنگ و آداب و رسوم شهر بافران به همراه رونمایی از کتاب بزرگترین مصلحت، تألیف حجت‌الاسلام شریفی، امام جماعت بافران با هنرنمایی هنرمندان صداوسیمای استان اصفهان و با حضور مسئولان شهرستان نائین در محل سالن همایش‌های بنیاد خیریه بقیه‌الله (عج) شهر بافران برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بافران خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های مذهبی زمینه سلامت روحی شهر و شهروندان را فراهم می‌کند و جشن نیمه شعبان امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

کد خبر 646489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.