آغاز فعالیت ستاد استقبال از مسافران نوروزی

شهردار چمگردان گفت: با توجه به مصادف شدن عید باستانی نوروز و ماه مبارک رمضان، احتمال آغاز سفرهای نوروزی قبل از فرارسیدن تعطیلات پیش‌بینی می‌شود، از این‌رو ستاد استقبال از مسافران نوروزی در شهر چمگردان فعالیت خود را آغاز کرد.

علی پوربافرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تکاپوی شهرداری چمگردان برای استقبال از بهار و مسافران نوروزی، اظهار کرد: شهر ساحلی چمگردان همواره در ایام نوروز مقصد گردشگران زیادی از سراسر کشور بوده است، از این‌رو مدیریت شهری در راستای افزایش رفاه شهروندان، آسایش مسافران نوروزی و زیبایی بصری شهر در فصل بهار اقدامات متعددی را در دستور کار قرار داده و در تلاش است تا رضایت شهروندان و مسافران را جلب کند.

وی افزود: در قالب طرح استقبال از بهار، برنامه‌هایی از جمله هرس درخت و درختچه، کاشت گل‌های فصلی و درختان زینتی، کندوکوب و کوددهی فضاهای سبز شهری، نظافت عمومی محلات مختلف شهر و رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار چمگردان خاطرنشان کرد: ساماندهی مبلمان شهری، نورپردازی، اصلاح و اجرای روشنایی معابر شهر، نصب بنرهای خیرمقدم و تبریک سال نو و تهیه سفره هفت‌سین در میدان‌های شهر از دیگر اقدامات انجام شده در طرح استقبال از بهار است.

پوربافرانی ادامه داد: مرمت و روکش آسفالت معابر و خیابان‌ها، پوشش نقاط حفاری شده، تعمیر بخش‌های پیاده‌رو، بازسازی جدول و ترمیم خط‌کشی معابر از دیگر برنامه‌های عمرانی در راستای استقبال از نوروز است.

وی اضافه کرد: آماده‌باش آتش‌نشانی، کارکنان خدمات شهری، فضای سبز و خدمات موتوری شهرداری چمگردان در ایام عید نیز از دیگر تدابیر اتخاذ شده است تا شهری ایمن و زیبا داشته باشیم.

شهردار چمگردان با اشاره به کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال در سال گذشته تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امسال سه هزار اصله نهال در سطح بوستان‌ها و معابر شهر با هدف توسعه فضای سبز شهر غرس می‌شود.

پوربافرانی گفت: وجه تمایز مراسم درختکاری امسال متبرک شدن ویژه‌برنامه درختکاری به نام ۶۵ شهید دفاع مقدس شهر چمگردان، شهدای گمنام، شهدای مدافع امنیت، شهدای سلامت و شهروندانی است که به دلیل شیوع بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

وی افزود: با توجه به مصادف شدن عید باستانی نوروز با ماه مبارک رمضان، احتمال آغاز سفرهای نوروزی قبل از فرارسیدن تعطیلات پیش‌بینی می‌شود، از این‌رو ستاد استقبال از مسافران نوروزی در شهر چمگردان فعالیت خود را آغاز کرد.

کد خبر 646482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.