درخواست محرمانه آقای سرمربی از ریگی! + عکس

جدال سپاهان و پرسپولیس جنگ میانه میدان برای هافبک‌های دو تیم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر تیم‌های سپاهان و پرسپولیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت و بدون تردید جدال دو تیم مدعی و پرمهره لیگ برتر علی‌رغم اینکه از اهمیت بالایی برخوردار است، جذابیت‌های فراوانی را هم به همراه خواهد داشت.

طلایی‌پوشان اصفهان و شاگردان گل‌محمدی در تمام خطوط ستاره‌های تأثیرگذاری را در اختیار دارند که هر کدام به نوبه خود می‌توانند روی تغییر نتیجه بازی اثرگذار باشند اما به عقیده برخی کارشناسان فوتبال تقابل مورایس و گل‌محمدی، جنگ میانه میدان است و هافبک‌های دو تیم نقش تعیین‌کننده‌ای در روند بازی خواهند داشت.

نکته جالب توجه درباره خط هافبک دو تیم این است که قرمزپوشان پایتخت و طوفان زرد برای کمربند میانی زمین تلفیقی از هافبک‌های جوان‌، باتجربه و فانتزی کار را در اختیار دارند و همین موضوع سبب می‌شود شاهد یک دیدار جذاب باشیم.

با توجه به اهمیت عملکرد هافبک‌های دو تیم در الکلاسیکو، روز گذشته ژوزه مورایس در تمرینات تیمی سپاهان مدتی به گفت‌وگو با مسعود ریگی، هافبک خوش‌تکنیک و البته باتجربه خود پرداخت و به احتمال فراوان در بین صحبت‌های خود وظایف او برای دیدار با پرسپولیس را گوشزد کرده است تا اگر این بازیکن در ترکیب اصلی طلایی‌پوشان قرار گرفت از نکات کلاس درس خصوصی سرمربی سپاهان استفاده کند.

درخواست محرمانه آقای سرمربی از ریگی!+عکس

کد خبر 646456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.