رئیسی: روابط گرم و تاریخی ایران و عراق ریشه در فرهنگ، تمدن و باورهای عمیق مشترک دارد

رئیس‌جمهور با مرور آخرین وضعیت همکاری‌های اقتصادی تهران، بغداد به‌ویژه توافقات سازنده صورت گرفته در سفر اخیر نخست‌وزیر عراق به ایران، بر لزوم تقویت همکاری‌ها بخصوص در حوزه‌های انرژی، صنعتی، تجاری، مالی و بانکی تأکید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر امروز_چهارشنبه هفدهم اسفندماه_ در گفت‌وگوی تلفنی با محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق، ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت صاحب‌الزمان (عج) اظهار کرد: روابط دو ملت ایران و عراق گرم و تاریخی است و ریشه در فرهنگ، تمدن و باورهای عمیق مشترک دارد.

وی با مرور آخرین وضعیت همکاری‌های اقتصادی دو کشور به‌ویژه توافقات سازنده صورت گرفته در سفر اخیر نخست‌وزیر عراق به تهران، بر لزوم تقویت همکاری‌ها بخصوص در حوزه‌های انرژی، صنعتی، تجاری، مالی و بانکی تأکید کرد.

«محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر عراق نیز در این گفت‌وگوی تلفنی با تبریک متقابل سالروز ولادت بقیه‌الله (عج) به دولت و ملت ایران تصریح کرد: دولت و ملت عراق همواره قدردان حمایت‌ها و کمک‌های برادران ایرانی خود به‌ویژه در روزهای سخت بوده و خواهد بود.

کد خبر 646421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.