غیبت چند هفته‌ای مدافع ایرانی کایسری‌اسپور به‌دلیل مصدومیت

سیدمجید حسینی به‌دلیل مصدومیت بازی قبلی کایسری‌اسپور مقابل فنرباغچه را از دست داد و احتمالا در چند بازی آتی تیمش نیز غایب خواهد بود تا پس از ریکاوری در طی این مدت، از بند مصدومیت رهایی پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز _شنبه سیزدهم اسفندماه_ تیم فوتبال کایسری‌اسپور در ورزشگاه خانگی خود به‌مصاف فنرباغچه رفت و هفته بیست‌وچهارم سوپرلیگ ترکیه را با شکست به پایان رساند؛ برای این دیدار حساس سیدمجید حسینی در فهرست کایسری‌اسپور حضور نداشت و هیچ‌گونه توضیحی نیز درباره غیبت وی از سوی باشگاه ترکی عنوان نشد، اما دو روز پس از این بازی، اطلاعیه‌ای درباره غیبت مدافع ملی‌پوش ایرانی در ترکیب این بازی به انتشار درآمد.

حسینی که در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ سوپرلیگ ترکیه در ۱۸ بازی برای کایسری‌اسپور به میدان رفته که در این بازی‌ها نیز دو گل به ثمر رسانده و یک پاس‌گل داده، پس از حضور ثابت در شش‌بازی متوالی بدون اینکه با محرومیتی مواجه باشد، به‌دلیل آسیب‌دیدگی در ترکیب کایسری‌اسپور مقابل فنرباغچه قرار نگرفت؛ البته توضیح بیشتری نسبت به مصدومیت وی از سوی این باشگاه داده نشده است.

این مدافع ایرانی دو هفته قبل در بیست‌وسومین بازی فصل جاری سوپرلیگ ترکیه مقابل گره‌سون‌اسپور و کسب پیروزی دو بر یک کایسری‌اسپور به‌طور کامل در زمین بود، اما آسیب‌دیدگی موجب شد تا نتواند در بازی مهم برابر فنرباغچه به میدان برود و غیبت او در شکست دو بر یک کایسری‌اسپور در این بازی بی تأثیر نبود.

به گزارش ایمنا، تیم فوتبال کایسری‌اسپور روز شنبه هفته آینده مهمان تیم آنتالیااسپور خواهد بود که علی‌رغم آمادگی بالا و شرایط خوب علی کریمی برای این بازی، سیدمجید حسینی در فهرست این مسابقه قرار نمی‌گیرد و باید تا زمان بازگشت به روند قبلی‌اش و دور شدن از مصدومیت، خانه‌نشین بماند.

کد خبر 646386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.