خانواده ایثار و شهادت برجسته، توانمند و جریان‌ساز هستند

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خانواده ایثار و شهادت نشان دادند برجسته، توانمند و جریان‌ساز هستند.

به گزارش ایمنا به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره جایزه ملی ایثار، در سالن همایش‌های دانشکده پزشکی دانشگاه شهیدبهشتی، ضمن تشکر و قدردانی از فرزندان شاهد و ایثارگر اظهار کرد: خانواده ایثار و شهادت نشان دادند برجسته، توانمند و جریان‌ساز هستند. وظیفه ما در این جشنواره‌ها آن است که این موضوع را به جامعه نشان دهیم و خانواده‌ها نیز باید بدانند که چگونه از استعداد خود استفاده کنند و باید توجه کرد این موفقیت‌های فرزندان شاهد و ایثارگر مسئولیت‌آور است. امام (ره) روی ما و شما حساب کردند تا طرح شاهد را پایه‌گذاری کردند و فرمودند که آینده کشور متعلق به این فرزندان است لذا باید مراقبت کنید تا این راه امام امت را به درستی ادامه دهیم.

وی افزود: ما افتخار داریم هر سال در ایام دهه شهید، دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان ممتاز تحصیلی وابسته به خانواده ایثار و شهادت از سراسر کشور را شناسایی و در گروه‌های مختلف از آن‌ها تقدیر کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهداف این جشنواره، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره آن است که عملکرد طرح شاهد را ارزیابی کنیم. اینکه آیا طرح شاهد درست عمل می‌کند و اهداف خود را به‌درستی انجام می‌دهد و هدف دیگر از برگزاری جشنواره تقدیر و الگوسازی است.

قاضی‌زاده‌هاشمی تصریح کرد: امروز شاهد اختتامیه جشنواره جایز ملی ایثار بودیم که ۷۱ نفر از دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب ممتاز در کشور مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی با اشاره به حمایت‌هایی که از این دانشجویان، دانش‌آموزان و طلاب ممتاز می‌شود، گفت: در طول سال تحصیلی، ستادهای شاهد و ایثارگر در دانشگاه و آموزش و پرورش مستقر هستند و برنامه‌های توانمندسازی و حمایت تحصیلی از این عزیزان صورت می‌گیرد.

کد خبر 646381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.