افتتاح همزمان ۵ پروژه آموزشی و پرورشی در شاهین‌شهر و برخوار

با حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در استان اصفهان، همزمان میلاد حضرت قائم (عج) و ایام شعبانیه، پنج پروژه آموزشی و پرورشی در شهرستان برخوار_ شاهین‌شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا خان محمدی امروز چهارشنبه _هفدهم اسفندماه ۱۴۰۱_ مصادف با میلاد امام زمان (عج) که برای بازدید از پروژه‌های عمرانی و بررسی وضعیت فضای آموزشی وارد شهرستان میمه اصفهان شد و همزمان با بازدیدها، پنج پروژه آموزشی و پرورشی را در شهرستان برخوار و شاهین‌شهر افتتاح کرد.

در این سفر یک روزه معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مدرسه خیرساز نیمه تمام شاه‌رجبیان شهر گرگاب بازدید کرد.

امروز با حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، افتتاح مدرسه مجید بنایی در شاهین‌شهر با مشارکت خیر مجید بنایی شامل شش باب کلاس درس و زیربنای ۸۴۰ مترمربع، مدرسه برکت فیروزآباد گز با مشارکت بنیاد برکت و اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان و زمین اهدایی توسط حاج عباسعلی امینیان شامل شش کلاس درس و زیربنای ۸۳۰ مترمربع، مدرسه زنده یاد پوریا رفیعی شهرستان برخوار با مشارکت آقای عبدالرسول رفیعی و بانو اقدس بهره‌مند شامل شش باب کلاس درس و زیربنای ۸۴۵ مترمربع برگ زرینی دیگر در دفتر افتخارات مدرسه‌سازی استان اصفهان است.

شایان ذکر است که افتتاح سالن زنده یاد حاج عبدالرزاق رجبیان با مشارکت حاج شکراله رجبیان و زنده یاد حاجیه بانو مرادی مادر شهید حسنی به زیربنای ۱۶۰ مترمربع و نیز مدرسه نیک اندیشان با مشارکت جمعی از خیران نیک اندیش شامل شش کلاس درس و زیربنای ۷۷۵ مترمربع از دیگر پروژه‌های مورد بهره‌برداری با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش است. مجموع این پروژه‌های آموزشی و پرورشی شاهین‌شهر و برخوار با اعتبار بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان افتتاح شده است.

کد خبر 646376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.