مدعی عنوان قهرمانی آماده حضور در مسابقات هندبال‌ساحلی قهرمانی آسیا

رقابت‌های هندبال‌ساحلی قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا در اندونزی برگزار می‌شود و تیم‌ملی ایران به‌دنبال تکرار قهرمانی دوره گذشته‌اش است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نهمین دوره مسابقات هندبال‌ساحلی قهرمانی آسیا به‌میزبانی بالی اندونزی از دهم تا نوزدهم ماه‌مارس (نوزدهم تا بیست‌وهشتم اسفندماه) برگزار می‌شود و تیم‌ملی هندبال‌ساحلی ایران که قرار است در رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا حضور پیدا کند و از همین‌رو تهران را به‌مقصد بالی اندونزی ترک کرده است.

شاگردان مهدی قشقایی‌راد با آراد حسینی، محمدمهدی حیدریان، حامد شمس، علی پیرزاده‌اهوازی، مصطفی انتشاری، علی سعیدی، علی حیدریان، حسین حیدریان، علیرضا علیپور و سروش قاسمی در این رقابت‌ها حاضر خواهند شد.

گفتنی است تیم‌ملی هندبال‌ساحلی ایران در ادوار مختلف رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به کسب یک طلا، یک نقره و دو برنز شده و پس از قهرمانی دوره گذشته که در ایران برگزار شد، برای تورنمنت سال ۲۰۲۳، در گروه A با تیم‌های ملی عربستان، کره‌جنوبی، فیلیپین و قطر هم‌گروه است.

گروه بندی مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا به شرح زیر است:

گروه : A ایران - قطر - فیلیپین - کره‌جنوبی - عربستان‌سعودی

گروه: B اندونزی - ویتنام - عمان - هنگ‌گنگ - کویت - چین

برنامه دیدارهای تیم‌ملی هندبال‌ساحلی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا به‌وقت ایران به‌شرح زیر است:

نوزدهم اسفندماه؛ ساعت ۱۲ / ایران - عربستان‌سعودی

بیستم اسفندماه؛ ساعت ۱۲ / ایران - کره‌جنوبی

بیست‌وسوم اسفندماه؛ ساعت ۱۲ / ایران - فیلیپین

بیست‌وچهارم اسفندماه؛ ساعت ۱۲ / ایران - قطر

پس از پایان مرحله گروهی رقابت‌ها تیم اول گروه A با تیم دوم گروه B و تیم دوم گروه A با تیم اول گروه B در مرحله نیمه‌نهایی دیدار خواهند کرد تا تکلیف تیم‌های حاضر در فینال و رده‌بندی مشخص شود.

همچنین تیم سوم گروه A با تیم چهارم گروه B دیدار می‌کند و تیم چهارم گروه A به مصاف تیم سوم گروه B می‌رود تا رده‌بندی جایگاه‌های پنجم تا هشتم مشخص شود. تیم‌های پنجم دو گروه نیز برای تعیین جایگاه‌های نهم و دهم به مصاف یکدیگر می‌روند. دیدار فینال و رده بندی رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا روز بیست‌وهشتم اسفندماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 646372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.