آغاز اجرای طرح استقبال از بهار در رودسر

شهردار رودسر از آغاز اجرای طرح استقبال از بهار به منظور آماده‌سازی سیما و منظر شهر برای نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

مازیار صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از دهم اسفند، طرح استقبال از بهار به منظور فراهم کردن بستر مناسب برای آغاز سال جدید در مناطق مختلف شهر رودسر آغاز شده است و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این طرح، خانه‌تکانی محله به محله شامل نظافت و جمع آوری زباله‌ها و نخاله‌ها از معابر و کوچه‌ها، پاکسازی و شست‌وشوی جداول و معابر توسط نیروی خدمات شهری انجام می‌شود و این طرح از طریق فضای مجازی و نصب بنر در محلات به شهروندان اطلاع رسانی شده است.

شهردار رودسر خاطرنشان کرد: طبق روال هر سال، پاکسازی و شست‌وشوی مبلمان شهری، پارک‌ها، آرامستان و مزار شهدا و تعمیر و آماده سازی سرویس‌های بهداشتی اماکن عمومی، پارک‌ها و ساحل رودسر برای تعطیلات نوروز انجام می‌شود.

صفایی با بیان اینکه رنگ آمیزی جداول و معابر، گلکاری فضای سبز مناطق مرکزی شهر ازجمله چهار باغ شهرداری اجرا می‌شود، تصریح کرد: شنبه هفته جاری، دو پروژه بزرگ آسفالت خیابان‌های انقلاب و ۷۲ تن به اتمام رسید و عملیات آسفالت بخشی از خیابان طالقانی و لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در صورت مساعد بودن شرایط جوی روکش آسفالت خیابان شهدای دانشجو نیز اجرا خواهد، افزود: طرح تقویت روشنایی معابر خیابان‌های ۷۲ تن و انقلاب، بلوار ولیعصر (عج) و حد فاصل میادین شهرداری تا طالقانی تا پایان اسفند انجام می‌شود.

شهردار رودسر به آذین‌بندی معابر شهری با ریسه‌ها و المان نوری به مناسبت جشن نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: تعدادی المان نوروزی خریداری شده و تعدادی نیز توسط واحد کارگاهی شهرداری طراحی و ساخته شده است و در نقاط مختلف شهر نصب خواهد شد.

به گزارش ایمنا، رودسر در ۷۰ کیلومتری شهر رشت، مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 646297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.