افتتاح طرح بسیج آب‌رسانی پایدار منطقه لای‌سیاه شهرستان نایین

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان گفت: پروژه بسیج آبرسانی به روستاهای بدون آب شرب منطقه لای سیاه نایین، با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در روستای مظفرآباد افتتاح شد.

سردار مجتبی فدا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن عرض تبریک ولادت حضرت ولی عصر (عج) و عرض خدا قوت به مسئولان عرصه خدمت‌رسانی و محرومیت زدایی، اظهار کرد: خدا را شاکریم که در آستانه سالروز ولادت با سعادت آقا امام زمان (عج) در روستای مظفرآباد شهرستان نائین، مرحله نخست آبرسانی به روستاهای بدون آب شرب منطقه لای سیاه نائین با حضور ریاست سازمان بسیج سازندگی کشور، مسئولان آب و فاضلاب استان اصفهان و کشور و مسئولان شهرستان نائین افتتاح شد.

وی افزود: ۳۴ روستای منطقه لای‌سیاه شهرستان نائین در دو مرحله به مسافت ۴۵ کیلومتر آبرسانی خواهد شد و امروز آبرسانی به ۱۸ روستا انجام می‌شود و برای بهره‌برداری از این طرح در سطح استان اصفهان، ۱۶۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان یکی از ظرفیت‌های خوب همکاری، هماهنگی، وحدت و انسجام و تلاش جهت خدمت به مردم را افتتاح چنین پروژه‌هایی دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم که خداوند توفیق همراهی با مردم و حفظ عزت کرامت مردم و وظایفی که بر دوش ما است را از ما نگیرید و توفیق خدمت و محرومیت‌زدایی هر چه بیشتر در نقاط مختلف کشور را به ما عطا کند تا بتوانیم طعم شیرین لذت و زندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی را به مردم ببخشیم.

به گزارش ایمنا، از سال ۱۴٠٠ بودجه‌ای به منظور محرومیت‌زدایی به قرارگاه امام حسن مجتبی در مجلس شورای اسلامی اختصاص پیدا کرد تا مشکلات مربوط به تنش‌های آبی، بهداشت و درمان، مدارس و جاده‌ها را برطرف کند، در این راستا برای اجرای طرح بسیج آبرسانی در شهرستان نائین، ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

کد خبر 646286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.