اهتمام دستگاه‌های متولی برای پیشگیری از ساخت‌وسازهای غیرقانونی در محدوده شهر

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با اشاره به وقوع بی‌سابقه ساخت‌وسازهای غیرقانونی در محدوده موسوم به «شاکری» گفت: تمام دستگاه‌های متولی، نظارتی و انتظامی برای پیشگیری از ساخت‌وسازهای غیرقانونی در حومه‌ی شهر اصفهان، اهتمام و اتفاق نظر دارند.

به گزارش ایمنا، محمدمهدی کریمی اظهار کرد: این زمین‌ها در حریم منطقه ۱۴ بوده، دارای کاربری کشاورزی است و طبق قانون، هرگونه ساخت‌وساز در این محدوده، غیرقانونی است و دستگاه‌های متولی از جمله جهاد کشاورزی و شهرداری به استناد وظایف قانونی خود و مطابق حکم قضائی باید از این امر جلوگیری کنند.

وی افزود: این مکان در خارج از محدوده قانونی شهر اصفهان و در حریم واقع شده و طبیعتاً هرگونه ساخت‌وساز در آن غیرقانونی است و منجر به شکل‌گیری یک محدوده‌ی پرخطر در آینده خواهد شد که از هیچ‌گونه ایمنی، فضاهای آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و ضوابط شهرسازی برخوردار نیست.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: معمولاً پس از مدتی اینگونه محدوده‌ها از آسیب‌های اجتماعی متأثر می‌شود که فضای زندگی سالم را برای ساکنان مناطق مجاور نیز از بین خواهد برد.

کریمی گفت: شهرداری اصفهان با توجه به درخواست‌های ساکنان محلی و در راستای وظایف قانونی خود، طبق حکم قضائی به عنوان نهاد همکار، با محوریت جهاد کشاورزی به عنوان متولی اصلی زمین‌ها به مسئله ورود پیدا کرده است و با مشارکت نیروی انتظامی، جلوی ساخت‌وسازها در محدوده شاکری را خواهد گرفت.

اهتمام دستگاه‌های متولی برای پیشگیری از ساخت‌وسازهای غیرقانونی در محدوده شهر

اهتمام دستگاه‌های متولی برای پیشگیری از ساخت‌وسازهای غیرقانونی در محدوده شهر

کد خبر 646274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.