اطلاعیه آموزش و پرورش در خصوص مسمومیت دانش‌آموزان

اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در خصوص مراجعه برخی دانش‌آموزان در نواحی و مناطق استان به دلیل بی‌حالی به مسئولان مدرسه و بررسی و معاینه آنها توسط پزشکان در بیمارستان، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس اطلاعیه اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، امروز سه‌شنبه _ شانزدهم اسفندماه _ گزارش‌هایی مبنی بر بدحالی برخی از دانش‌آموزان در چند شهرستان واصل شد.

بر این اساس، تعداد ۱۴ نفر از دانش‌آموزان مدرسه حکیمه شهر گلدشت نجف‌آباد، صبح امروز با مراجعه به مسئولان مدرسه اظهار بدحالی کردند که با تماس مسئولان مدرسه با اورژانس، جهت اطمینان از وضعیت دانش‌آموزان آنها به مراکز درمانی منتقل و پس از بررسی و معاینات کامل پزشکی، با حال خوب از بیمارستان مرخص شدند.

در شهرستان سمیرم در مدارس حضرت معصومه (س) و شریفه روستای سعادت‌آباد نیز تعداد ۱۶ دانش‌آموز با پیچیدن بوی بد اظهار بدحالی کردند که بلافاصله مسئولان مدرسه با عوامل اورژانس تماس گرفتند و این ۱۶ دانش‌آموز برای بررسی‌ها و معاینات به بیمارستان منتقل و در نهایت پس از بررسی سرپایی، همه آن‌ها با حال خوب از بیمارستان ترخیص شدند.

در دبیرستان مکتبی ناحیه پنج شهر اصفهان نیز امروز تعداد چهار نفر از دانش‌آموزان مدرسه با علائمی از قبیل سنگینی قفسه سینه و تنگی نفس به مدیر مدرسه مراجعه می‌کنند که توسط اورژانس به بیمارستان منتقل و دو نفر از آنان ترخیص شدند، دو نفر دیگر نیز تحت درمان هستند.

در دبیرستان حاج محمدی تیران و کرون نیز ۹ نفر از دانش‌آموزان با اعلام علائمی همانند سردرد و حالت تهوع به مدیر مدرسه مراجعه کردند که به بیمارستان منتقل شدند و تحت مداوا قرار گرفتند.

در شهرستان خمینی‌شهر نیز پنج نفر از دانش‌آموزان مدرسه کوثر با ابراز سردرد و ضربان به مدیر مدرسه مراجعه کردند که با حضور عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند و حال همگی آنها در حال حاضر مساعد است.

کد خبر 646262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.