آمادگی کامل ستاد هدایت غرب برای استقبال از میهمانان نوروزی دیار نصف‌ جهان

مسئول ستاد تسهیلات سفر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از آمادگی کامل ستاد هدایت غرب برای استقبال از میهمانان نوروزی دیار نصف‌ جهان خبر داد و گفت: به‌منظور خدمت‌رسانی به گردشگران و میهمانان نوروزی که از سمت غرب وارد دیار نصف جهان می‌شوند، ۱۵ نیرو در سه شیفت به‌صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی هستند.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای استقبال از بهار طبیعت و عید باستانی نوروز به منظور ارائه تسهیلات و خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی شهر گنبدهای فیروزه‌ای، جلسات ستاد تسهیلات سفر غرب برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ستاد هدایت غرب از بیست‌وپنجم اسفند آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی است، گفت: با هماهنگی ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان مقرر شد محل ستاد هدایت غرب طبق سال گذشته در بوستان جنت مقابل کوه آتشگاه باشد.

مسئول ستاد تسهیلات سفر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: با پیگیری و تلاش مضاعف اداره خدمات شهری منطقه ۹ کار تجهیز کانکس‌ها، پارکینگ خودروهای سواری، سرویس بهداشتی، نمازخانه و نورپردازی ستاد هدایت غرب در حال تکمیل است و پرچم‌ها و بنرهای اطلاع‌رسانی برای هدایت و ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی نصب می‌شود.

قاضی‌عسگر گفت: ستاد هدایت غرب با برپایی سفره هفت‌سین، گل‌آرایی، آذین‌بندی مناسب با عید نوروز، آب‌نما و فلاورباکس با گل‌های بهاری و نصب المان‌های نوروزی فضاسازی مناسبی را برای استقبال از مسافران نوروزی در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: در جلسه اخیر ستاد تسهیلات سفر منطقه، مقرر شد کمیته‌هایی شامل اسکان، خدماتی، اطلاعاتی و گردشگری، قضائی و امر به معروف، خدمات ایمنی و انتظامی در محل ستاد هدایت مستقر شوند.

مسئول ستاد تسهیلات سفر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: به‌منظور خدمت‌رسانی به گردشگران و میهمانان نوروزی که از سمت غرب وارد دیار نصف جهان می‌شوند، ۱۵ نفر در سه شیفت به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی هستند.

قاضی‌عسگر هدف از ایجاد ستاد هدایت در ورودی‌های شهر را ارائه خدمات مطلوب به مسافران و میهمانان نوروزی دانست و افزود: به دلیل تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان مکان‌های مناسب سرپوشیده نیز برای صرف وعده‌های غذایی مسافران پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: در راستای استقبال از نوروز و طنین‌انداز شدن صدای پای بهار در سطح منطقه  برپایی سه سفره هفت‌سین، گل‌آرایی، ۷۰ فلاور باکس و کاشت ۳۰ هزار گلدان شب‌بو در پنج رنگ مختلف به‌منظور ایجاد چشم‌انداز زیبا و تکمیل باغچه‌های فصلی، میادین و چهارراه‌ها در حال انجام است.

کد خبر 646217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.