عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۶ اسفندماه

در این بسته خبری از آبادان به ایجاد کمپ‌های نوروزی بیشتری نیاز دارد تا مترو در دو کیلومتری اسلامشهر و خط یک قطار شهری تبریز پس از ۲۰ سال در ایستگاه آخر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آبادان به ایجاد کمپ‌های نوروزی بیشتری نیاز دارد

یاسین کاوه‌پور، شهردار آبادان با تاکید بر اینکه این شهر نیاز به ایجاد کمپ‌های نوروزی بیشتری دارد گفت: سه مرکز با ظرفیت ۶۰۰ چادر برای اسکان در ایام نوروز و برای رفاه حال میهمانان نوروزی در مناطق مختلف شهر آبادان در نظر گرفته شد.

مترو در ۲ کیلومتری اسلامشهر

محسن حمیدی، شهردار اسلامشهر در خصوص آخرین وضعیت احداث متروی این شهر اعلام کرد: مترو به ۲ هزار و ۳۰۰ متری شهر رسیده است.

نشانه‌ای از خطر در ساختمان فدراسیون‌های ورزشی وجود ندارد / نظر نظام مهندسی حجت است

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به تخلیه یک ساختمان اداری متعلق به وزارت ورزش و جوانان در بلوار نلسون ماندلا، گفت: با اینکه هیچ نشانه‌ای از پرخطر بودن این ساختمان دیده نمی‌شود، اما ملاک اصلی نظر سازمان نظام مهندسی ساختمان است.

خط یک قطار شهری تبریز پس از ۲۰ سال در ایستگاه آخر

یعقوب وحیدکیا، معاون حمل و نقل شهردار تبریز با اشاره به اینکه ایستگاه «قونقا» به عنوان آخرین ایستگاه خط یک قطار شهری آماده بهره برداری است، گفت: با بهره برداری از این ایستگاه، خط یک قطار شهری پس از ۲۰ سال امسال به پایان می‌رسد.

سرانه عمومی فضای سبز کلانشهر کرمانشاه ۱۰/۵۵ مترمربع است

کامجو غلامی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه سرانه عمومی فضای سبز این کلانشهر با بیش از یک میلیون نفر جمعیت را اکنون ۱۰/۵۵ متر مربع و سرانه فضای سبز تفرجگاهی را ۶/۹ مترمربع اعلام کرد و گفت: اکنون هزار و ۶۶ هکتار فضای سبز عمومی در سطح شهر کرمانشاه وجود دارد.

استقبال از بهار با فضاسازی معابر شهری قزوین

علیرضا منجم، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از تکاپوی شهرداری برای استقبال از بهار با فضاسازی معابر و خیابان‌ها خبر داد و گفت: قزوین به عنوان نزدیک‌ترین مقصد گردشگری به کانون‌های جمعیتی کشور، آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

کد خبر 646211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.