کاشت ۴۵ هزار انواع گل‌ بهاری در میادین و بوستان‌های سطح شهر

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند گفت: فضاهای سبز میادین و بوستان‌ها با کاشت بیش از ۴۵ هزار انواع گل‌های فصل بهار زیباسازی و گل‌آرایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا جعفری امروز_ سه‌شنبه شانزدهم اسفندماه_ در مراسم روز درختکاری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: بیش از ۱۲ هزار انواع نهال غیر مثمر در سطح شهر زرند کشت خواهد شد.

وی افزود: در راستای زیباسازی و تغییر چهره محیط شهری گل آرایی فضاهای سبز میادین و بوستان‌ها با کاشت بیش از ۴۵ هزار انواع گل‌های فصل بهار انجام شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند خاطرنشان کرد: نهال‌های کاشته شده از نوع توت کاکوزا، یوکا، زبان گنجشک، سرو شیراز، بربریس است که امید می‌رود با همکاری شهروندان بتوانیم در سطح شهر زرند فضای سبز خوبی داشته باشیم.

توجه به منابع طبیعی یکی از مهمترین مسائل کنونی کشورها است

عباس ایرانمنش، رئیس شورای اسلامی شهر زرند با بیان اینکه توجه به منابع طبیعی یکی از مهمترین مسائل کنونی کشورها است، تاکید کرد: همه وظیفه داریم تا از این منابع محافظت کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ درختکاری، ادامه داد: با توجه به ارزش درخت و نقش آن در ایجاد یک شهر سالم باید به سمتی حرکت کنیم که درختکاری به عنوان یک فرهنگ در شهر نهادینه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زرند تصریح کرد: فرهنگ درخت و درختکاری و حفظ فضای سبز یکی از اساسی‌ترین راه‌های توسعه اجتماعی است.

کاشت درخت یک وظیفه دینی و ملی است

حجت‌السلام مهدی شجاعی، امام جمعه شهر زرند کاشت درخت را یک وظیفه دینی و ملی دانست و گفت: امروز باید همه آحاد جامعه را برای کاشت درخت تشویق و ترغیب کرد زیرا حیات جامعه بشری به حفظ و نگهداری منابع طبیعی بستگی دارد.

وی افزود: کاشت درخت امری خداپسندانه است، و مهمترین مسئله پیش روی مدیران و مسئولین شهرستانی باید حفظ و نگهداری از درختان کاشته شده در سطح شهر باشد.

به گزارش ایمنا، همزمان با هفته منابع طبیعی و درختکاری با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان و دانش‌آموزان، آئین درخت کاری در شهر زرند برگزار شد.

کد خبر 646191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.