ساماندهی ضلع شرقی خیابان مقداد دوم با ۲۳۲ میلیارد ریال اعتبار

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از ساماندهی ضلع شرقی خیابان مقداد دوم خبر داد و گفت: بهسازی و ساماندهی معابر شهری، توسعه پایدار و متوازن شهرها را به دنبال دارد.

به گزارش ایمنا، هوشنگ نظری‌پور با بیان اینکه در حال حاضر عملیات خاکبرداری ضلع شرقی خیابان مقداد دوم به طول ۳۵۰۰ متر آغاز شده است، اظهار کرد: حدود هشت هزار متر مکعب حجم خاکبرداری و هزار مترمکعب حجم خاک‌ریزی خیابان مقداد دوم خواهد بود که با اعتباری بالغ بر ۲۳۲ میلیارد ریال در بازه زمانی هشت تا ۹ ماه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته ضلع غربی خیابان مقداد دوم به بهره‌برداری رسید و در اختیار شهروندان قرار گرفت، ادامه داد: خیابان مقداد دوم در حاشیه کانال آب از شمال به میدان اندوان و از جنوب به میدان سلمان متصل می‌شود و در واقع یکی از مسیرهای مهم کمکی رینگ چهارم است که در کاهش ترافیک آن همچنین ارتباط با محور جی از طریق کمربند شمالی در آینده نیز نقش و تأثیر بسزایی خواهد داشت.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: جمع‌آوری گاردریل‌های موجود در این خیابان و جایگزین کردن نیوجرسی به جای آن در حاشیه کانال آب خیابان مقداد دوم برای ایمن‌سازی بیشتر عبور و مرور نیز در دستور کار قرار گرفته است، همچنین با بازگشایی این خیابان، پل عرضی تازه احداث شده در آن نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظری‌پور با تاکید بر تأثیر بهسازی و ساماندهی معابر در توسعه پایدار شهرها خاطرنشان کرد: نظم‌دهی به محیط در یک چارچوب صحیح، اولویت دادن به احیا و مرمت به‌جای تعریض و احداث می‌تواند در پایداری شهری، ارتقای کیفیت فیزیکی خیابان و سرزندگی و حیات شهرها نقش مهمی داشته باشد.

کد خبر 646123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.