پرسپولیس هم با چهار گل مغلوب سپاهان شده است/ مورایس باید مقابل قرمز پوشان تغییر تاکتیک دهد

پیشکسوت سپاهان گفت : بدون تردید سپاهان باید مقابل پرسپولیس نسبت به جام حذفی تغییر تاکتیک بدهد اما ترکیب سپاهان در خط دفاعی نباید تغییر کند و نکته دیگر این است که طلایی پوشان پس از شکست مقابل شاگردان گل‌محمدی متانت خود را نشان دادند.

محمد یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص شرایط سپاهان برای دیدار با پرسپولیس در هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: سپاهان در هفته‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و هم اکنون در جایگاه نخست جدول مسابقات قرار دارد و طبیعی است که در یک دیدار هم موفق به کسب سه امتیاز کامل نشود درباره جدال جام حذفی هم باید بگویم که شاگردان مورایس یک عملکرد متفاوت داشتند و در طول سالیان سال هم سپاهان چهار مرتبه دروازه قرمز پوشان را باز کرده و هم این اتفاق متقابلاً برای شاگردان گل‌محمدی رخ داد.
وی افزود: دیدار هفته آینده بسیار تعیین کننده خواهد بود و نمی‌توان گفت پیروزی در جام حذفی نشانه برتری است اما به طور کلی به مسابقه هفته بیست‌وسوم خوش‌بین هستم زیرا مورایس شناخت و تجربه لازم را از رویارویی دو تیم در مرحله حذفی به دست آورده و بدون تردید قصد ندارد صدر جدول را از دست بدهد.

پرسپولیس هم با چهار گل مغلوب سپاهان شده است/ مورایس باید مقابل قرمز پوشان تغییر تاکتیک دهد

ساختار دفاعی سپاهان نیازمند ترمیم است

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره ثبات تیمی طلایی پوشان عنوان کرد: شاگردان مورایس به ثبات تیمی دست پیدا کرده‌اند و یکی از مشکلات آن‌ها در گذشته تغییر مدافعان میانی بود که جای نگرانی داشت اما خوشبختانه در حال حاضر کادرفنی سپاهان به ترکیب اصلی خود دست پیدا کرده و بدون تردید می‌توان گفت پیام نیازمند یکی از ستاره های این تیم است.
وی در تشریح وضعیت دفاعی تیم مورایس ادامه داد: ساختار دفاعی تیم مشکل مواجه دارد و اگرچه کمی شرایط نسبت به قبل بهتر شده اما هنوز ساختار دفاعی طلایی پوشان نیازمند ترمیم است چراکه دروازه سپاهان در بیشتر بازی‌های گذشته باز شده و از نظر من دلیل این موضوع سرعت پایین انتقال از حمله به دفاع طلایی پوشان است و به طور کلی ساختار تیم در زمان انتقال حمله به دفاع مشکل دارد.

پرسپولیس هم با چهار گل مغلوب سپاهان شده است/ مورایس باید مقابل قرمز پوشان تغییر تاکتیک دهد

تیم مورایس متکی به یک بازیکن نیست

بازیکن سابق سپاهان در خصوص عملکرد مدافعان این تیم تصریح کرد: فوتبال روز دنیا می‌گوید هنگامیکه شما در حال دفاع هستید بخشی از تفکر تیمی باید در حمله باشد همین اتفاق زمانیکه در فاز تهاجمی قرار دارید باید برای ساختار دفاعی صدق کند اما این مشکل در سپاهان وجود دارد و این تیم در حملات به این نکته توجهی ندارد و همین موضوع سبب می‌شود مثل دیدار با هوادار دروازه طلایی پوشان از طریق ضد حمله باز شود و از نظر من شاگردان مورایس تفکرات تیمی خود در دفاع را ارتقا دهند و ضد حملات حریف را مدیریت کنند.
وی در تشریح این مسئله که آیا طوفان زرد متکی به یک بازیکن است یا خیر افزود: هر بازیکن در حد توان خود تاثیر گذاری دارد اما این موثر بودن به حدی نیست که تیم را تحت تاثیر قرار دهد، با این حال گاهاً پیش می‌آید که در نبود یک مهره جای خالی او مشهود باشد.
از نظر من سپاهان متکی به فرد خاصی نیست و به بلوغ تیمی و تاکتیکی دست پیدا کرده است و اینگونه نیست که بگوییم عدم حضور یکی از بازیکنان سبب تغییر نتیجه می‌شود.

پرسپولیس هم با چهار گل مغلوب سپاهان شده است/ مورایس باید مقابل قرمز پوشان تغییر تاکتیک دهد

سپاهان باید مقابل پرسپولیس تغییر تاکتیک دهد

این کارشناس فوتبال درباره تاثیر شکست دیدار جام حذفی بر روی تقابل دو تیم در لیگ خاطر نشان کرد: بدون تردید سپاهان باید مقابل پرسپولیس نسبت به جام حذفی تغییر تاکتیک بدهد اما ترکیب سپاهان در خط دفاعی نباید تغییر کند و نکته دیگر این است که طلایی پوشان پس از شکست مقابل شاگردان گل‌محمدی متانت خود را نشان دادند و امیدوارم قرمز پوشان در صورت کسب هر نتیجه‌ای همین رفتار را به نمایش بگذارند.
وی ادامه داد: شاگردان مورایس در فاز حمله شناور بازی می‌کنند و بازی سازی پیام نیازمند تا نفوذ مدافعان کناری همه بیانگر همین موضوع است اما متاسفانه هنگام حمله تمام بازیکنان محو فاز هجومی می‌شوند و دفاع تیمی را از دست می‌دهند.
در هر حال امیدوارم پرسپولیس در زمین سپاهان بازی کند تا شهریار مغانلو فرصت استفاده از موقعیت ها را داشته باشد.

پرسپولیس هم با چهار گل مغلوب سپاهان شده است/ مورایس باید مقابل قرمز پوشان تغییر تاکتیک دهد

سرمربی طلایی پوشان تمام خط قرمزها را رد کرده است

پیشکسوت فوتبال اصفهان با اشاره به مطرح بودن نام مورایس برای هدایت تیم ملی و تاثیر آن بر روی طلایی پوشان گفت: سرمربی طوفان زرد تمام این خط قرمز ها را در فوتبال اروپا تجربه کرده است و به همین دلیل این اخبار نمی‌تواند بر روی تمرکز یا عملکرد او تاثیر گذار باشد.
وی در پایان صحبت های خود افزود: فکر می‌کنم سپاهان موقعیت های زیادی خلق کند و از نظر من بیرانوند شب دشواری پیش رو خواهد داشت همچنین مرتضی پور علی‌گنجی به دلیل شخصیت بالا، بازی‌خوانی و یارگیری که دارد می‌تواند از موثر ترین بازیکنان گل‌محمدی باشد و اگر در بیست دقیقه ابتدایی اتفاقی نیوفتد احتمالاً سپاهان پیروز میدان خواهد بود.
همچنین امیدوارم تمام باشگاه ها رفتار حرفه‌ای طلایی پوشان را هنگام شکست الگو قرار دهند که نشات گرفته از تصمیمات مدیریتی و توجیه کردن هواداران است.

پرسپولیس هم با چهار گل مغلوب سپاهان شده است/ مورایس باید مقابل قرمز پوشان تغییر تاکتیک دهد

کد خبر 646050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.