ساختمان پزشکی قانونی نایین افتتاح شد

مسئول پروژه ساختمان پزشکی قانونی شهرستان ها گفت: ساختمان پزشکی قانونی شهرستان نایین با حضور بهزاد پورسید، معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه افتتاح شد.

مهدی بکایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به سفر استانی رئیس قوه قضائیه به اصفهان و حضور معاونان وی در شهرستان‌ها، اظهار کرد: ساختمان پزشکی قانونی شهرستان نائین در ۱/۵ طبقه متشکل از چهار واحد تشریح زنان و مردان، سردخانه و معاینات بالینی در هشت اتاق با حضور بهزاد پورسید، معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه افتتاح شد.

وی افزود: به دلیل کمبود اعتبار، این طرح در مرحله واحد تشریح که ۸۰ درصد پیشرفت داشته است، متوقف شده که سال آینده با مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

مسئول پروژه ساختمان پزشکی قانونی شهرستان‌ها افزود: به منظور ساخت این ساختمان با زیر بنای ۹۲۰ متر مربع زیربنا ۳ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: عملیات این پروژه از سال ۱۳۸۸ آغاز شد و در مدت زمان ۱۵۰ ماه اجرا با اعتبار کلی ۳۵۰ میلیارد ریال، در اسفند ۱۴۰۱ در مرحله نخست، فاز اول این پروژه یعنی واحد معاینات بالینی با زیربنای ۲۶۰ متر به بهره برداری می‌رسد که درصد پیشرفت فیزیکی پروژه تا کنون، ۸۰ درصد می‌باشد.

به گزارش ایمنا، در پی هجدهمین سفر استانی حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه به استان اصفهان، هیئت‌های قضائی به شهرستان‌های این استان جهت شنیدن مشکلات مردم، تماس چهره به چهره و رفع مشکلاتی که مستقیم به قوه قضائیه باز می‌گردد، سفر کردند.

کد خبر 646046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.