شباب‌الاهلی ۰ _ العین ۲ / شکست یاران احمد نور در جام ریاست‌جمهوری امارات

در شب نیمکت‌نشینی احمد نوراللهی، تیم فوتبال شباب‌الاهلی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ریاست‌جهموری مقابل العین با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و حذف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال شباب‌الاهلی و العین امشب _دوشنبه پانزدهم اسفندماه_ در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام ریاست‌جمهوری امارات از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آل‌راشد دبی به‌مصاف هم رفتند و در پایان تیم فوتبال العین موفق شد دو بر صفر شباب‌الاهلی را شکست دهد و بدین ترتیب راهی مرحله‌بعدی شد.

احمد نوراللهی هافبک ایرانی تیم فوتبال شباب‌الاهلی در این بازی نیمکت‌نشین بود و فرصت بازی پیدا نکرد؛ باوجود اینکه لئوناردو ژاردیم به‌جز احمد نور از تمام بازیکنان اصلی‌اش در این بازی استفاده کرده بود اما العین با گل‌های زودهنگام و دیرهنگامی که به‌ثمر رساند به نیمه‌نهایی صعود کرد. گل اول العین در دقیقه هشتم توسط ماتیاس پالاسیوس زد و گل دوم را هم در دقیقه ۸۱ کودجو لابا وارد دروازه حریف کرد.

شباب‌الاهلی ۰ _ العین ۲ / شکست یاران احمد نور در جام ریاست‌جمهوری امارات

البته یاران احمد نور دقیقه ۷۶ با اخراج ماجد ناصر ده‌نفره شدند و شرایط سخت‌تری را پشت‌سر گذاشتند؛ ضمن اینکه به‌نظر می‌رسد شباب‌الاهلی و لئوناردو ژاردیم برای قهرمانی در لیگ‌ برتر امارات حاضر شده از جام ریاست‌جمهوری حذف شود و در برابر العین که یکی از رقبای اصلی‌اش در لیگ است شکست را پذیرفت.

کد خبر 646043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.