دسترسی مسافران نوروزی اصفهان به ستادهای اسکان با QR کد تسهیل شد

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش گفت: برای تسهیل دسترسی مسافران نوروزی به آدرس و شماره تلفن ستادهای اسکان، اقدام به تولید QR کد اختصاصی برای هر یک از این مراکز کردیم که مهمانان می‌توانند پس از اسکن کردن آن به وسیله تلفن همراه، با سرعت و سهولت به مشخصات این مراکز دسترسی داشته باشند.

مهدی منتجب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره میزبانی از میهمانان نوروزی، اظهار کرد: ستاد اسکان شماره یک شهر اصفهان در میدان انقلاب، خیابان شهید مطهری، ابتدای خیابان شمس‌آبادی، جنب اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در هنرستان فنی ابوذر واقع است و مسافران می‌توانند به آن مراجعه کنند.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: ستاد اسکان شماره دو شهر اصفهان نیز در خیابان بزرگمهر، رو به روی قصر گل و در دبستان حسین امین ۲ قرار گرفته است و در ایام نوروز پاسخگوی مهمانان و مراجعان خواهد بود.

وی دبیرستان ماندگار سعدی واقع در خیابان ارتش، سه راه شهدای غزه (حکیم نظامی) را ستاد اسکان شماره سه عنوان کرد و افزود: همچنین دبیرستان امام خمینی (ره) که در خیابان کاوه، روبه‌روی ترمینال مسافربری کاوه واقع شده است را به‌عنوان ستاد اسکان شماره چهار در نظر گرفته‌ایم.

منتجب هنرستان فوادالفنون واقع در ملک‌شهر، خیابان شهید مطهری، بین کوچه‌های ۴۷ و ۴۹ را به عنوان ستاد اسکان نوروزی شماره پنج اصفهان اعلام کرد و گفت: هنرستان شهید چمران در خیابان جی، جنب شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان را برای استقرار ستاد اسکان شماره شش شهر اصفهان در نظر گرفته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا بتوانیم زمینه را برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی فراهم کنیم تا مهمانان در پایان سفر با خاطرات خوبی از اصفهان به شهرهای محل زندگی خود برگردند و کار و فعالیت را با نشاط بیشتری از سر بگیرند.

کد خبر 645977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.