الکترونیکی شدن تمام گزارش‌های مهندسان ناظر استان کرمانشاه

رئیس سازمان نظام مهندسی استان کرمانشاه گفت: صرفه‌جویی در زمان و کاهش بروکراسی اداری از مهمترین مزایای الکترونیکی شدن گزارش‌های مهندسان ناظر است.

فرهاد حسن‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، بیان اینکه از پانزدهم اسفندماه سال جاری گزارش‌های مهندسان ناظر الکترونیکی می‌شود، اظهار کرد: مجموعه شهرداری به ویژه شهردار کرمانشاه برای تحقق این مهم پای کار بودند و در صورت پیگیر نبودن شهرداری کار به نتیجه نمی‌رسید.

وی با بیان اینکه گزارش‌های مهندسان ناظر به صورت دستی است و آنها باید به ادارات و نهادهای مختلف به صورت حضوری مراجعه کنند، افزود: صرفه جویی در زمان و کاهش بروکراسی اداری از مهمترین مزایای الکترونیکی شدن گزارش‌های مهندسان ناظر است.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به منظور تحقق این برنامه شهرداری همکاری خوبی با سازمان نظام مهندسی داشت و در قالب جلسات متعدد با شهردار کرمانشاه و معاون شهرسازی شهرداری در این خصوص گفت‌وگو شد.

حسن‌بیگی به انجام برنامه الکترونیکی شدن پرونده‌ها و اجرای سامانه نظارت جهت توزیع عادلانه کار اشاره و تصریح کرد: این برنامه از بهمن‌ماه سال گذشته توسط هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی آغاز شده است و برای اجرایی شدن آن شهرداری همراهی خوب و تأثیرگذاری داشته است.

وی توزیع عادلانه کار میان مهندسان و کنترل نقشه‌ها را از مهمترین مزایای الکترونیکی شدن پرونده‌ها دانست.

کد خبر 645929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.