رفع مشکلات مردم یکی از دغدغه‌های اصلی قوه‌ قضائیه

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور گفت: یکی از دغدغه‌های رئیس قوه قضائیه، رفع مشکلات و مسائلی است که مردم را با چالش مواجه کرده است.

حجت‌الاسلام هادی صادقی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا، در حاشیه سفر به شهرستان لنجان اظهار کرد: یکی از اهداف این‌گونه سفرها، پیگیری مسائل مربوط به شهرستان‌های کشور است تا بتوانیم در حد امکان بعضی از مسائل مطرح شده را به کمک دستگاه ذی‌ربط حل و فصل کنیم.

وی افزود: یکی از مسائل مهم مطرح شده در شهرستان لنجان، موقوفه بودن زمین‌های شهر ورنامخواست بوده که مدتی است به لحاظ نقل و انتقالات متوقف شده و این مسئله مشکلاتی را برای مردم این شهر به همراه داشته است، امیدواریم با پیگیری‌هایی که صورت می‌گیرد این مشکل رفع شود.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور تصریح کرد: مشکل مطرح شده سال‌های طولانی است که ادامه داشته و یکی از دغدغه‌های رئیس قوه قضائیه حل این مسائل است.

وی با اشاره به اهمیت رفع مشکل فضای فیزیکی زندان شهرستان لنجان، گفت: در بازدیدی که از این مجموعه صورت گرفت، وضعیت فشرده و نامناسبی از نظر فضای فیزیکی در این مجموعه وجود داشت، چراکه این مکان یک بازداشتگاه نیروی انتظامی بیشتر نیست، از سوی دیگر در دل شهر قرار دارد و باید به سرعت مکان جدیدی که پیش‌بینی شده و تا حدودی نیز پیشرفت داشته است، تکمیل شود، امیدواریم این مهم یکی از دستاوردهای سفر به استان اصفهان باشد.

حجت‌الاسلام صادقی اضافه کرد: شوراهای حل اختلاف نیز مورد بازدید قرار گرفتند و مشکلاتی ازجمله ساختمان از نزدیک مشاهده شد که برای رفع مباحث مطرح شده، پیگیری‌های لازم صورت خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از اهداف سفر، گفت‌وگو با همکاران حوزه قضائی بود که مسائل خود را مطرح کردند، به طور قطع پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور خاطرنشان کرد: این گفت‌گوها چند خاصیت دارد؛ در گام نخست با مسائل و مشکلات همکاران آشنا می‌شویم و از سوی دیگر این افراد با تصمیماتی که در مراکز ستادی قوه قضائیه و شورای عالی دستگاه قضائی گرفته می‌شود، آشنا خواهند شد، همچنین برنامه‌هایی که پیش رو است، برای همکاران تبیین می‌شود.

وی اضافه کرد: سفر به شهرستان لنجان سفر خوبی بود و جمع‌بندی‌های خوبی انجام گرفت که به اطلاع رئیس قوه‌قضاییه خواهد رسید.

کد خبر 645903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.